וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג’ו ביסרה סגר במכבי ת”א

24.1.2008 / 22:31

בלם קליארי האיטלקית סיכם את תנאיו והגיע ארצה. אבי נמני יצפה במשחקו של ג’ונתן אסוס, שחקנה של ריימס מהליגה השניה

הבלם האורוגוואי ג'ו ביסרה סגר במכבי תל אביב. בלם קליארי האיטלקית, בן ה-27, הגיע לפנות בוקר לארץ, לאחר שסיכם את תנאיו במכבי תל אביב. הוא יושאל עד תום העונה, כאשר בחוזהו מופיע סעיף אופצייה להארכת החוזה בשנתיים הנוספות. ביסרה צפוי לעבור הבוקר בדיקות רפואיות, ובהנחה שיסיימם בשלום, יצטרף למשחקיה של הקבוצה מהשבוע הבא.

ביסרה הגיע לקליארי, סוגרת הטבלה האיטלקית, מהאלופה הנצחית של אורוגוואי, פניארול. הבלם שיחק שמונה משחקים העונה בליגה האיטלקית. זו הייתה שנתו השלישית של ביסרה בקליארי, כשבסך הכל צבר 28 משחקים מאז הגיע לאיטליה. לביסרה גם 23 הופעות במדי נבחרת אורוגוואי.

במכבי ממשיכים לחפש אחר מועמדים לחיזוק הקבוצה. הערב (חמישי) ימריא הג'נרל מנג'ר של הקבוצה, אבי נמני, לצרפת במטרה לנהל משא ומתן עם ג'ונתן אסוס, קשרה האחורי של ריימס מתחתית הליגה השניה בצרפת. נמני יצפה בקשר היהודי-צרפתי בן ה-24 במשחקה של קבוצתו נגד ניור.

שחקן נוסף שהוזכר כמועמד הוא הצרפתי פיליפ כריסטנבאל, בלמה של פולהאם האנגלית, ששיחק בעבר בקבוצות פאר כמו ברצלונה ומארסיי. כריסטנבאל, ששיחק בעבר גם בתפקיד הקשר האחורי, לא שיחק העונה וזאת עקב מספר פציעות מהן סבל. במכבי תל אביב מנסים לבדוק את מצב בריאותו של השחקן, ובמידה שיחליט להגיע לישראל הוא יעבור מספר בדיקות רפואיות כדי לאבחן את מצבו. במכבי תל אביב התנו את בואו לארץ בכך שיגיע קודם לבדיקות רפואיות, ואחר כך ייבחן בקבוצה במספר אימונים.

הקשר היהודי-צרפתי קווין פריינטה חזר אמש לספרד, מבלי שסיכם את תנאיו במכבי. הצוות המקצועי התרשם לטובה מהשחקן, והמטרה היא לנסות להחתימו עוד העונה או לעונה הבאה, וכל זאת בכפוף לדרישותיו הכספיות של פריינטה. בעניין המשא ומתן על הקשר בני פיילהאבר, לא נרשם שינוי, ומכבי תל אביב יחד עם דרבי קאונטי מנסות לגשר על פער של כ-150 אלף יורו.

אמש נערכה פגישה במשרדי הבקרה התקציבית ובה החל תהליך העברת הבעלות באופן רשמי. ההנהלה החדשה יוצגה בפגישה עם יו"ר הבקרת התקציבים יאיר רבינוביץ', על ידי אביב בושינסקי, מאיר שמיר, עוזי שעיה ומורן מאירי. תמי פרידמן, כמנכ"לית היוצאת היתה נציגתו של לוני הרציקוביץ'.

באימון הערב של הקבוצה תירגל המאמן ניר לוין את הבלם מילאן מרטינוביץ' בהרכב הראשון. הבלם הסרבי אמור לחזור להרכב הראשון על חשבונו של משה מישאלוב, כשזה צפוי לפתוח בעמדת הקשר האחורי במקומו של דן רומן.

עדכון ראשון 11:32
עדכון אחרון 25.1 10:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully