וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה משחק של מלחמת קיום"

23.1.2008 / 18:42

אלי כהן "חימם" את שחקני בני יהודה, לקראת מפגש התחתית בשבת מול מ.ס אשדוד. גונזאלבס יוחתם אם ירשים. האוהדים מתכננים הצגה

הבלם הברזילאי ווסקלי גונזאלבס ערך היום אימון מלא במדי בני יהודה, וימשיך להתאמן במדי הקבוצה בימים הקרובים. במידה ויפגין יכולת גבוהה, ייתכן ויוחתם עד סוף העונה. "עדיין לא יודע מה יהיה", אמר הבלם, "הגעתי למספר ימי התרשמות. אני מאוד אוהב את ישראל ואשמח להישאר בקבוצה. לפי מה שראיתי, יש כאן חומר שחקנים טוב מאוד, שיכול להוציא את הקבוצה מהמקום בו היא נמצאת".

שחקני הקבוצה נראו הערב נחושים מאוד במהלך האימון ונראה כי הם מודעים לעובדה שמשחק התחתית בשבת מול מ.ס אשדוד הוא בבחינת להיות או לחדול, עקב מצבה הקשה של הקבוצה בתחתית. במהלך האימון תורגל ההרכב הראשון, במשחקון פנימי, מול ההרכב השני. אחרי מספר תיקולים צעק המאמן אלי כהן לעבר שחקניו: "בשבת זה לא הולך להיות קל יותר, זה משחק של מלחמת קיום".

הקשר לירוי צעירי תורגל שוב בעמדת הקישור האחורי, לצידו של אימורו לוקמן, כאשר הקרואטי הרוויה קובאצ'ביץ' תופקד בעמדת המגן הימני, בדיוק כפי שהיה במשחק האחרון בסכנין. הקשר אלי ביטון לא התאמן היום, עקב פציעה בשריר הירך האחורי.

אוהדי הקבוצה מתכננים בשבת מפגן תמיכה גדול בשחקנים. ראשי האוהדים אמרו הערב כי הם מעריכים מאוד את המאמץ הגדול שהשקיעו השחקנים בתיקו בסכנין ומבטיחים חגיגה כתומה ביציעי בלומפילד השבת. האוהדים מתכננים להניף דגל ענק, בו יהיה כתוב "עוד לא אבדה תקוותנו". גם בהנהלת הקבוצה מבינים את חשיבות נוכחותם של האוהדים וקוראים לאלו להגיע ולתמוך בקבוצה במשחק הגורלי בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully