וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של פילהאבר: "הוא אהב את מה שראה בישראל"

22.1.2008 / 20:32

סוכנו של קשר דרבי, שבמו"מ עם מכבי ת”א, הדגיש: ”לא התקבלה החלטה”. הקבוצה סיימה ב-1:1 עם הנוער, הנבחן פראיינטה לא הרשים

המגעים להחתמתו של בני פילהאבר בין מכבי תל אביב לדרבי קאונטי נמשכים, ובינתיים מתברר כי הקשר האחורי מתלבט אם להגיע לארץ ולעזוב את קבוצתו האנגלית. סוכנו, הנר יאנזן סיפר בראיון על ההתרשמות של השחקן היהודי-אמריקאי מארץ הקודש.

"אם אנחנו מדברים על ישראל, מנקודת המבט שלי, עבור שחקן כמו בני מכבי זה המועדון המעניין ביותר. לקבוצות אחרות הוא בטח יסרב, אבל כרגע הכל פתוח", אמר יאזנן בראיון ל-ESPN.

על ההתרשמות שלו בישראל, אמר יאזנן: "הוא אהב את מה שהוא ראה. אחד המשפטים שהוא אמר זה שהוא לגמרי רואה את עצמו משחק בתל אביב, ודבר נוסף זה שהוא שם לב זה שרוב השחקנים הם יותר קטנים מבחינה פיזית מאשר באירופה והוא יכול להרוויח מכך".

יחד עם זאת, נראה שלפילהאבר תהיה התלבטות רצינית אם לעזוב את דרבי קאונטי, שכן הוא נמצא בקדמת הבמה האירופאית: "כאשר אתה משחק בפרמייר ליג, אתה מנסה להישאר שם או לנסות לעבור לקבוצה באותה הרמה. הוא אמנם אהב את מה שהוא ראה בישראל, אבל עדיין לא התקבלה החלטה".

פרט להצעה ממכבי תל אביב, סוכנו מגלה כי פילהאבר מחוזר גם על ידי מספר קבוצות מהליגה האמריקאית (ה-MLS). "הוא מספיק מקצועי כדי להתמודד עם המצב, והוא ממשיך להתאמן חזק מאוד בכל יום", הוסיף יאנזן. "אתה אף פעם לא יודע מה קורה בכדורגל. דברים יכולים להשתנות מיום ליום. הוא צריך לשמור את הראש מורם ולהיות מוכן לרגע. אולי פתאום המאמן שלו יגיד לו 'אולי אני צריך אותך שוב'. פילהאבר בחור חיובי ולא חושב בצורה שלילית בכלל".

פראיינטה לא הרשים

מכבי תל אביב סיימה ב-1:1 משחק אימון מול קבוצת הנוער של המועדון. את השער לבוגרת כבש דודו ביטון מבישול של ארז מסיקה. הצוות המקצועי ניצל את משחק האימון לבחון את הקשר היהודי-צרפתי קווין פראיינטה, אך הוא לא הרשים במיוחד. ברביעי בבוקר צפוי פראיינטה לקבל תשובה ממכבי האם יוחתם.

יניב עזרן שסובל מכאבים בברכו נטש את משחק האימון לאחר מספר דקות. הבלם מילאן מרטינוביץ', הסובל מפציעה בשרירי הבטן ערך אימון ריצה קל ולא נטל חלק במשחק האימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully