וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין שום שינוי במעמדו של אלון חזן"

21.1.2008 / 13:54

גורמים במ.ס אשדוד מכחישים אפשרות עזיבה של המאמן. שחקן בקבוצה על ההחמצה של הולצמן: "תן לו 100 מצבים כאלו והוא מבקיע את כולם"

"אין שום שינוי במעמדו של אלון חזן, הוא היה ויישאר המאמן של מ.ס.אשדוד", כך אמרו הבוקר גורמים בהנהלת המועדון. אשדוד, שהפסידה אמש 2:1 לבית"ר ירושלים, סיימה אמש משחק תשיעי ללא ניצחון. אתמול בלילה הועלו ספקולציות על המשך דרכו של חזן בקבוצה אך הבוקר מבהירים שם כי גם אם יבקש חזן לעזוב, הבעלים ג'קי בן זקן נחוש בדעתו שלא לשחררו מהתפקיד.

בשבוע הבא מצפה לקבוצה משחק חוץ גורלי מול האחרונה בטבלה, בני יהודה ובהנהלת המועדון לא רוצים לגרום לזעזוע לפני משחק כה חשוב. אמש אחרי המשחק נשמע חזן נסער מאוד, במיוחד אחרי שנשאל לגבי שיחה שניהל כביכול עם חיים רביבו, מיד בתום ההפסד. חזן הכחיש את דבר קיום השיחה ולאחר שנאמר לו כי גורם במועדון מסר את הפרטים הללו, אמר המאמן: "רכלנים יש פה בשפע, אף פעם לא היו חסרים רכלנים כאן. לא דיברתי לא עם חיים רביבו ולא עם אף אחד אחר במערכת. מי שאמר את זה הוא רכלן ושקרן ואני לא הייתי מתבייש להגיד אם הייתי מדבר עם חיים או כל אחד אחר. רכלנים לא חסר פה בקבוצה".

שחקן בקבוצה אמר לוואלה! ספורט: "חבל מאוד, לא הגיע לנו להפסיד. תן לשי הולצמן 100 מצבים כאלה באימון והוא מבקיע 100 שערים. זה היה חוסר מזל גדול עבורנו, אבל במשחק מול בית"ר אם אתה לא מבקיע ממצבים כאלה אתה משלם. זה מתסכל כי הם הבקיעו שני שערים משלושה מצבים, הם כמעט לא הגיעו למצבים מולנו. בשבוע הבא זה משחק העונה עבורנו".

באשדוד הביעו אמש שביעות רצון גדולה ממשחקם של הבלמים, כריסטיאן גונזאלס וודראן יישה. גורמים בקבוצה ציינו כי כעת ינסו להתמקד בהחתמת קשר קדמי, בכדי לשדרג את משחק ההתקפה הרעוע, של הקבוצה.

למרות משחקו החלש של הזר הבולגרי דימיטאר מקרייב, אמר המאמן חזן כי לדעתו מקרייב שחקן מצוין ואסור למדוד את יכולתו רק על פי משחק אחד. "הוא שחקן טוב שעוד יתרום רבות לקבוצה, צריך לתת לו זמן להתאקלם בארץ ובמועדון. לא שופטים שחקנים לפי תג המחיר שלהם ובטח שלא אחרי משחק אחד. ראינו בבית"ר שחקנים עם תג מחיר גבוה פי שלוש וגם הם לא היו טובים במיוחד", אמר חזן בתום המשחק.

עידן שריקי סיים לרצות עונש הרחקה ויחזור לסגל לקראת המשחק הבא. אלן מסודי, שנקנס ב-19 אלף דולר בגין עבירות משמעת שונות, סיים כנראה את דרכו במועדון. כרטיסו של מסודי מוקפא ובשלב זה הוא עדיין לא משוחרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully