וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזור 16: אשדוד - בית"ר ירושלים

20.1.2008 / 23:08

אלון חזן שלח רמזים עבים לגבי המשך עבודתו במ.ס אשדוד, אבל לא נשבר אחרי ההפסד 2:1 לבית"ר: "יש עוד מספיק זמן להציל את המצב"

יותם רונן

צילום ועריכה: יותם רונן

מ.ס אשדוד שיחקה הערב (ראשון) בצורה לא רעה, אפילו טובה יחסית לתקופה האחרונה שלה, אבל זה לא הספיק לה כדי להוציא נקודות בבית מול האלופה, בית"ר ירושלים. אשדוד הפסידה 2:1. אחרי 7 הפסדים ב-9 המשחקים האחרונים הקבוצה מעיר הנמל שוכנת מתחת לקו האדום ואלון חזן, כרגיל, נאלץ לספק תשובות בקשר לעתידו.

"שיחקנו טוב לא כדי לתת מחמאות אלא כדי להשיג נקודות. לא הצלחנו ונראה מה יהיה בהמשך", אמר חזן אחרי המשחק, "אני אישית מרגיש רע מאוד כי אני כבר שנים במועדון והחיבור שלי הוא לא רק מקצועי. קשה לי לראות את המצב, אבל נעשה חושבים בימים הקרובים ונראה. זה יכול להיות גם שינוי אצלי. תמיד אמרתי שאני לא חושב על אלון חזן, אלא על מ.ס אשדוד. אני אעשה את החשבון נפש שלי בימים הקרובים ואחרי זה נראה איך מ.ס אשדוד יוצאת מהמצב".

מאוחר יותר ביקשו עיתונאים שנכחו במקום לשמוע דברים נוספים מחזן, אבל נאמר להם שהוא נמצא בשיחה עם חיים רביבו. אחרי שיצא מחדר ההלבשה חזן הכחיש נמרצות: "יש כאן נשמות טובות שמפזרות אינפורמציה וספקולציות וחבל שזה קורא. אם הייתי מדבר עם חיים רביבו אחרי המשחק לא הייתי מתבייש להגיד את זה".

מעבר לרמיזות העבות על המשך עבודתו בקבוצה, אמר חזן: "צריכים להגיע עוד מספר שחקנים ואנחנו נתחזק. עוד לא ראיתי את היריבות שלנו בתחתית עושות סדרת ניצחונות. יש עוד מספיק זמן להציל את המצב".

אשדוד יכולה הייתה למצוא הערב את ה-2:2, אבל שי הולצמן החמיץ ממצב נפלא מול טברטקו קאלה בדקה ה-77. "חבל מאוד על ההחמצה שלי, אבל זה קורה", אמר הערב החלוץ, "אם הייתי כובש אולי לא היינו מפסידים, אבל עכשיו אנחנו מסתכלים קדימה. מצפים לנו שלושה משחקים מאוד קשים ונצטרך להוציא בהם נקודות". על חזן אמר הולצמן: "חשוב שאלון יישאר איתנו. אני קורא לו מכאן להישאר איתנו ולא לעזוב".

שפיגל לא מרוצה מהיכולת, אבל כן מהניצחון

בית"ר ירושלים הציגה הערב משחק חלש, אבל בכל זאת יצאה עם 3 הנקודות. קשר הקבוצה, מיכאל זנדברג, התייחס לקבוצה שבמקום השני בליגה: "מכבי חיפה כבודה במקומה מונח אבל אנחנו מסתכלים על עצמנו. הפער עדיין גדול ואנחנו תלויים בעצמנו"

המנהל המקצועי, גיורא שפיגל, אמר: "אני חושב שהניצחון הזה היה חשוב מעצם היותו משהו שקטע את הרצף של המשחקים ללא ניצחון. היכולת לא הייתה כל כך טובה, אבל שני הגולים היו נפלאים וזה ניצחון מתוק. אני לא מכיר קבוצות בעולם שמובילות את הליגה שלהן בפער כל כך גדול ושזה לא משפיע עליהן. זה מוריד את המתח מהשחקנים ועלייה למגרש בחשיבה כזו היא בעייתית. הייתה לנו ירידה ביכולת כמו שקורה לכל קבוצה בתקופות מסויימות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully