וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שניידר: "קודם עלינו להיות מספר 1 בישראל, ואחר כך להגיע לאירופה"

20.1.2008 / 12:13

הבעלים החדש של מכבי ת"א סימן מטרות, והבהיר כי לא ייסחף מבחינה תקציבית: "לא מכיר את גאידמק ומצבו. אני בא לזמן ארוך, כדי לחזק את הקבוצה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

פסטיבל אלכס שניידר נמשך בקרית שלום. לאחר שהבעלים החדש חזה בתיקו 2:2 של קבוצתו מכבי תל אביב, וערך סיור במתחם האימונים, קיים היום (ראשון) המיליארדר הרוסי-קנדי מסיבת עיתונאים, ובה פרש את משנתו לגבי עתיד הצהובים. הטייקון דיבר בעברית, בצורה עניינית ורגועה, והמפגש עם העיתונאים היה קצר ונטול גינונים.

שניידר נשאל אם הוא מכריז על עצמו כמתחרהו מבחינה תקציבית של ארקדי גאידמק, הבעלים של בית"ר ירושלים. שניידר הבהיר כי לא ייסחף מבחינה תקציבית, וכי ההחלטות תהיינה שקולות. "אני לא מכיר את גאידמק ולא מכיר את מצבו הפיננסי. יש לנו הנהלה ושותפים, ויחד נכין תקציב לשנה הבאה. יש לנו מספיק כסף כדי לעמוד בתקציב, ונעשה הכל כדי לחזק את הקבוצה, ולהביאה לטופ של הליגה הישראלית. לא הכל תלוי בי, אלא גם בהנהלה ובשותפים".

לאחר שהכריז על עצמו כעל "ראשון בין שווים", נשאל שניידר כיצד רואה את העתיד הקרוב של הקבוצה, ומה הוא מתכוון לבצע? "הכוונה היא להגיע לאירופה. קודם עלינו להיות מספר 1 בישראל, ואחר כך להגיע לאירופה. צריכים לחזק את הקבוצה, ולהשקיע בנוער ובילדים כי זה עתיד המועדון. לכל ילד ישראלי יש שני חלומות - להיות שחקן כדורגל ולרכוש קבוצת כדורגל. את החלום הראשון, להיות שחקן, לא הגשמתי, אבל את השני כן".

שניידר התייחס לטענות כאילו אינו מעורב מספיק בקבוצה, וכי הוא מנהל אותה ניהול בשלט רחוק. "למועדון יש הנהלה פה בישראל, אני בקשר טלפוני איתה. אני יודע על מה שמתרחש, וכל שינוי או החלטה תתקבל במשותף".

"אני יכול להבטיח שאני בא לזמן ארוך", הוסיף המיליארדר, "ייקח לנו זמן להגיע לאירופה. צריך לחזק את הקבוצה, ועד שזה לא יקרה אני לא אעזוב". האם המועדון מכוון להגיע באופן רציף לשלב הבתים בליגת האלופות? "כן", השיב שניידר בקצרה. אם מישהו ציפה ששניידר ידמה בהתנהגותו והתנהלותו לגאידמק, הרי שמדובר בלוויתן כלכלי ששוחה באופן אחר לגמרי מהבעלים של בית"ר ירושלים. היום ייפגש אלכס שניידר עם הבעלים היוצא לוני הרציקבויץ', במסגרת פעילות של עמותת "המכבים" בכנות.

לוין לעזרן: "אתה לא זז במגרש"

גורמים בכירים במכבי תל אביב לא אהבו בלשון המעטה, את היכולת החלשה שהפגינו אמש השחקנים במשחק התיקו (2:2) נגד קרית שמונה. גורם בכיר בהנהלה אף נשמע אומר לסביבתו בתום המשחק: "לא יכול להיות שכל החלק הקדמי לא עושה הגנה. כל שחקני ההתקפה שלנו לא נותנים כזזו תקופה מזהירה בכדי שנוכל להרשות לעצמנו לוותר עליהם במשחק ההגנה שלנו".

גם המאמן ניר לוין כעס מאוד על שחקניו, ואף שטף את מרבית שחקני ההרכב במהלך המחצית. השחקן שספג את מרבית האש ממאמנו היה החלוץ יניב עזרן, כאשר לוין אמר לו: "אתה לא עושה כלום במשחק, אתה לא זז על המגרש". במכבי תל אביב מתכננים עוד השבוע לצרף שני שחקנים זרים לחיזוק הקבוצה, כשהכוונה היא לצרף בלם וחלוץ. בימים הקרובים יימשך המשא ומתן עם דרבי קאונטי בנוגע לרכישתו של הקשר בני פיילהאבר. כזכור, הציעה מכבי סכום של כ-600 אלף יורו, אך הנהלת דרבי נקבה בתג מחיר של כמיליון יורו עבור הקשר היהודי-אמריקאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully