וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוין: "הייתה לנו אובר מוטיבציה"

מאמנה של מכבי תל אביב, ניר לוין, "האשים" את פסטיבל אלכס שניידר במה שככל הנראה פגע בקבוצתו, בתיקו 2:2 מול קרית שמונה. אבידור: "זה לא שווה לכבוש אם לא מנצחים בסוף"

שרון בוקוב

צילום ועריכה: יותם רונן

"היינו שווים ביכולת כי לא שיחקנו טוב"

"לאף קבוצה לא הגיע לנצח היום", אמר מאמנה של מכבי תל אביב ניר לוין, בסיום משחק התיקו 2:2 מול עירוני קרית שמונה. אמר וצדק, הצהובים שלטו במחצית הראשונה, קרית שמונה בשניה. שתי הקבוצות שיחקו פתוח ודומה, ההגנות לא היו רעות - אבל לאף אחת לא היה באמת את הרעב האמיתי לניצחון. הבעלים של שתי הקבוצות, אלכס שניידר ואיזי שירצקי היו שם כדי לראות את זה, אולי חבל שכך.

בכל מקרה, נראה שניר לוין מאמין שהקבוצה שלו טובה יותר מקרית שמונה, למרות המרחק הרב בין שתי הקבוצות בטבלה, לטובתה של קרית שמונה כמובן: "היינו שווים ביכולת כי אנחנו לא שיחקנו טוב", אמר לוין והוסיף: "לא היינו מספיק מדוייקים ומספיק חדים, אבל השער בסיום עשה צדק. חששנו שתהיה אובר מוטיבציה אצל שחקנים בגלל האווירה ובואו של שניידר, ולדעתי זה מה שהיה היום. צריך לציין גם שאם חסארמה היה ספורטאי אמיתי, אני לא יודע איך היה נגמר המשחק הזה. אנחנו עובדים על נושא החיזוק בכמה כיוונים, אבל כרגע אין מה להודיע".

אבי נמני: "אני מאוד מאוכזב, למרות שהצלחנו להשוות בדקה 93. בתור קבוצה שנאבקת על חייה אנחנו לא יכולים לספוג שערים כאלה בטח לא במומנטום הזה. אני חושב שהיה צריך להעשות מאמץ הרבה יותר גדול ממה שנעשה היום מצד השחקנים במיוחד בגלל ששניידר בא היום בפעם הראשונה וצפה במשחק. לא משנה אם הייתה יותר או פחות מוטיבציה, יש משחק - ובמשחק צריך לתת מעל ומעבר, בלי קשר למה שקורה מסביב".

בנוגע לשחקני החיזוק אומר הג'נרל מנג'ר: "אנחנו נתחזק השבוע. אני לא יכול לומר בכמה שחקנים, אבל יהיו כאלו שיצטרפו. המטרה שלנו היא להישאר בליגה ואחר כך נעשה הכל כדי להיערך כמה שיותר טוב לעונה הבאה". על התרשמותו של שניידר מהסיור בקרית שלום: "המתקנים בסדר. ברור שצריך שדרוג, אבל כל דבר בזמנו. אי אפשר ליפול על שניידר כרגע עם כל הדברים. אנחנו עובדים בסבלנות ומכינים תוכנית מסודרת".

רודי חדד: "היה משחק לא כל כך טוב. היינו צריכים לשמור על היתרון של 0:1, חבל שקיבלנו שני שערים. טוב שהצלחנו לחזור בסוף, כי במצבנו כל נקודנה חשובה. שניידר לא דיבר איתי בסוף המשחק אבל אני מתאר לעצמי שהוא מאוכזב. העיקר שהוצאנו נקודה בסוף וגם זה משהו".

יאניק קמנאן: "רצינו להוכיח לשניידר שאנחנו מסוגלים ליותר, אבל מולנו שיחקה קבוצה טובה. בטוח שזה לא היה אחד המשחקים הטובים שלנו. לא יודע מה עבר לשניידר בראש, אבל אני בטוח שהוא לא היה מרוצה מהיכולת שהצגנו. יש ימים כאלה שפשוט לא הולך לך, אבל לפחות לקחנו נקודה".

בקרית שמונה רוצים לשחק בצאת השבת

מהצד השני, מאמנה של קרית שמונה רן בן שמעון לא הצדיק את טענותיו של ניר לוין כלפי סאלח חסארמה. כזכור, המאמן של מכבי תל אביב טען כי חסארמה פגע בראשו של יניב עזרן, והמשיך במהלך בדרך לשער השיוויון של קרית שמונה. בן שמעון אמר בסיום: "לא הייתה לחסארמה שום סיבה להרחיק את הכדור. השחקנים לא עצרו את המשחק ועזרן קם אחרי זה והמשיך". על שער השיוויון של מכבי תל אביב בתוספת הזמן אמר בן שמעון: "זה לא קשור לנאיביות, לפעמים זה לטובתך ולפעמים לרעתך. תוצאה של 1:2 לטובתך היא מאוד מלחיצה למאמנים כי אתה יודע שהיריבה יכולה לחזור, וזה מה שקרה לנו. להיות מרוצה מהתוצאה אחרי ספיגה בדקה ה-94 זה קצת קשה, אבל אנחנו מרוצים מהשחקנים שנתנו הצגה".

השחקן המצטיין במשחק, יובל אבידור, שכבש צמד לזכותה של קרית שמונה אמר בסיום: כובש הצמד יובל אבידור: "אנחנו בהחלט מאוכזבים וזו הרגשת פספוס. במחצית הראשונה היינו פחות טובים, במחצית השנייה היינו יותר טובים ממכבי תל אביב. הם הגיעו לשני מצבים נייחים ויכולנו למנוע את השערים. אנחנו מאוכזבים, אבל כבר עם הפנים קדימה". על העובדה שצמד ראשון שלו בליגת העל לא הספיק לניצחון אומר יובל אבידור: "מצידי שמכבי היו מכניסים שני שערים עצמיים ואנחנו היינו מנצחים. זה כיף לכבוש, אבל זה לא שווה אם הקבוצה שלך לא מנצחת".

הקפטן, יניב לביא: "זה מאכזב ומתסכל. היינו יותר טובים ממכבי, היינו ראויים לניצחון, אבל זה כדורגל ואין מה לעשות נגד זה. פעם אתה מציל את המשחק בתוספת זמן ופעם מפסיד אותו. בסך הכול הבאנו את הנשמה שלנו ואת רוח הלחימה למשחק, והוכחנו שוב שאנחנו קבוצה טובה וראויה לליגת העל".

המאמן רן בן שמעון יקבל מחר את תעודת ה-PRO שלו, לאחר שסיים קורס מאמנים בכירים מטעם אופ"א. חבר מועצת העיר קריית שמונה, מישל בן שימול, שיגר מכתב ליושב ראש ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, בו ביקש ממנו לדאוג שמשחקי הקבוצה יתקיימו לאחר צאת השבת.

בן שימול כתב: "חייב אני להפנות את תשומת ליבך לכך שרבים מתושבי העיר אשר היו מעוניינים לקחת חלק במפעל ספורטיבי זה אינם יכולים להיות שותפים לחוויה זו בשל כך שרבים מן המשחקים מתקיימים ביום שבת. אוהדים אלו, אשר רבים מהם פנו אלי ובשמם אני פונה אליך, הינם שומרי שבת.

"קרית שמונה הינה עיר בעלת אופי מסורתי ורוב תושביה הינם כאלה. בטוח אני שאחת המטרות אשר הצבת לעצמך עם כניסתך לתפקיד יו"ר ההתאחדות הייתה להגדיל את מספר הצופים במגרשים. אודה לך ידידי באם תפעל לשינוי שעות המשחקים בקריית שמונה כך שהמשחקים יחלו לאחר צאת השבת".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully