וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוכיאן פותח, אשדוד דלילה

שום החליט להעלות את הקשר ההתקפי על חשבון אלברמן. יואב זיו יחזור להרכב האלופה, ויזה ייכלל בסגל. באשדוד מודאגים מחסרונם של ארבעה שחקנים

בית"ר ירושלים סיימה אתמול (שבת) את הכנותיה למשחק מחר באשדוד. מאמן הקבוצה יצחק שום ערך אסיפה לשחקניו , וביקש מהם להביא את הנחישות מאימוני השבוע למשחק מחר. כהרגלו, שום לא תרגל את ההרכב למשחק, אולם ניתן להבין כי יואב זיו חוזר לעמדת המגן השמאלי לאחר שהתאוורר בשבוע שעבר על הספסל. ההתלבטות היחידה של שום נפתרה היום, אחרי שהמאמן החליט שאבירם ברוכיאן יפתח על חשבונו של גל אלברמן.

שחרורו של הקשר הפרואני ג'וניור ויזה הגיע, והוא ייכלל בסגל למשחק. זה לא אמור להשתלב כרגע במשחק אלא רק לחוש את האווירה. ויזה צפוי לשחק במדי בית"ר במסגרת טורניר הערוץ הרוסי הראשון שיחל השבוע.

מיכאל זנדברג שוחח היום עם נציג מראשי ארגון האוהדים לה פמיליה. השניים "ניקו את השטח" לאחר העצבים של האימון אתמול. האוהדים הבטיחו לזנדברג כי ייתמכו בכל הקבוצה.

הרכב משוער: טברטקו קאלה , כריסטיאן אלבארז, תומר בן יוסף , שמעון גרשון ,יואב זיו, דרק בואטנג, עידן טל , אבירם ברוכיאן, מיכאל זנדברג , טוטו תמוז , רומולו.

"לא מסתכלים על הקו האדום"

מ.ס.אשדוד תארח מחר את מוליכת הטבלה בית"ר ירושלים כאשר היא ממוקמת מתחת לקו האדום ונמצאת בסכנת ירידה וזאת לאחר ניצחונה של הפועל ת"א הערב בהרצליה. סגל דליל מאוד יעמוד לרשותו של המאמן אלון חזן וזאת עקב חסרונם של עידן שריקי ואלן מסודי המורחקים, עידן מליחי המושעה והשוער הגנאי סמי אג'יי שנמצא באליפות אפריקה. הקשר הקמרוני, פטריק סופו, שהוקפא, נמצא בספרד לצורך בדיקות רפואיות באלבאסטה מהליגה השנייה וכמובן לא נמצא גם הוא בסגל של חזן למשחק.

אלן מסודי נקנס היום (ראשון) בבוקר על ידי ועדת משמעת פנימית בקבוצה בסכום של 19 אלף דולר. מסודי ספג את הקנס משום הכרטיס האדום שספג נגד מכבי נתניה, בעקבותיו הורחק משלושה משחקים בפועל וחמישה על תנאי. בנוסף, מסודי איחר להופיע למחנה האימון של הקבוצה, וכן נעדר מחמישה אימונים של הקבוצה לאחר הפגרה. כמו כן נקנס השחקן על כך שהוא וסוכנו לא הגיעו לפגישה שתואמה לשניהם על ידי הנהלת הקבוצה וגם על כך שלא הופיע היום לוודעדת המשמעת, וזאת למרות שעל פי גורמים בהנהלה, קיבלו הוא וסוכנו זימון אישי. מסודי צפוי לסיים ככל הנראה את דרכו במועדון. הקפאתו של מסודי פינתה מקום לחלוץ הרכש הבולגרי דימיטאר איבאנוב מקרייב, שייכלל בסגל וייפתח על הספסל.

המאמן אלון חזן עדין מתלבט לגבי השוער שייפתח בין הקורות כאשר נראה כי העדיפות כרגע היא ליניב בן ישי על פניו של יוסי שקל שפתח במשחק ההפסד 3:0 למכבי נתניה במחזור הקודם. קובי דג'אני יפתי בקישור לצידו של ז'אן ז'אק גוסו גוסו ודוד רביבו בקישור. החלוץ הוותיק שי הולצמן החלים מהפציעה בקרסולו וצפוי לפתוח בחוד לצידו של ניר נחום.

שי הולצמן אמר לקראת המשחק: "אנחנו משחקים נגד הקבוצה הכי טובה בארץ, נצטרך לעשות כל מה שנוכל כדי להוציא נקודות. ברור שבית"ר קבוצה טובה יותר אבל נצטרך להילחם וכל תוצאה אפשרית. כרגע אנחנו לא מסתכלים על המצב בטבלה כי כבר מחר נוכל להיות מעל הקו האדום".

בנוגע לכל השחקנים החסרים בסגל אמר הולצמן: "יש סוג של משחקים שלא משנה מי משחק, אלא איך משחקים. המשחק הפעם הוא כזה. גם עם השחקנים שייעדרו אנחנו פחות טובים מבית"ר, כך שזה לא אמור לשנות. צריך לעלות למגרש עם הרבה נשמה ואמונה. ברור שאנחנו בתקופה לא טובה, אבל אם נבוא כמו שצריך מהבחינה המנטלית אז כל תוצאה יכולה להיות".

הרכב משוער: יניב בן ישי (יוסי שקל ), מאור זוהר, ודראן יישה, כריסטיאן גונזאלס, אדיר טובול, קובי דג'אני, רחמים צ'קול, ז'אן ז'אק גוסו גוסו, דוד רביבו, ניר נחום, שי הולצמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully