וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין ובני יהודה סיימו ב-0:0

19.1.2008 / 20:16

חאלד חלאיילה מבני סכנין האשים את סאגת בוזגלו בתיקו 0:0 מול בני יהודה, שסיימה רצף 10 הפסדים. חיימוביץ': "מרוצים מהנקודה"

בני יהודה נלחמת על חייה, והיום (שבת) היא עשתה סוף סוף צעד ראשון כדי להישאר בליגה. צעד ראשון, אבל קטן מאוד, כי לא רק שהיא לא ניצחה, הפועל תל אביב ברחה לה בתחתית. הזהובים, שהגיעו למשחק מול בני סכנין עם רצף של עשרה הפסדי ליגה, סחטו תיקו 0:0 בדוחא, ועצרו את הסחף האיום מבחינתם. בני יהודה עדיין במקום האחרון, ומצבה לא השתפר בהרבה, אך הנקודה מול אחת הקבוצות החמות של הליגה בוודאי זורעת תקווה אצל אלי כהן.

סכנין, כך נראה, המשיכה לחגוג את הניצחון בטדי על בית"ר ירושלים, וכך או כך היא תנסה לחזור ולנצח בשבוע הבא את הפועל תל אביב, בעוד בני יהודה תארח בבלומפילד את מ.ס. אשדוד לקרב הישרדות חשוב על שש נקודות.

מהלך המשחק

דקה 19 - ההזדמנות המשמעותית הראשונה הייתה של בני סכנין, כשבוגדאן אפוסטו פרץ באגף הימני ושלח כדור למרכז אל חאלד חלאיילה, שסיים את המהלך עם בעיטה לגופו של ניל אברבנל.

דקה 22 - כדור חופשי של בני יהודה, ששלח אסי בלדוט, חלף ליד הקורה של מאיר כהן.

דקה 47 - סדריק בארדון ניסה את מזלו עם בעיטה מרחוק, כאשר זיהה שמאיר כהן ממוקם לא טוב, ושלח כדור שחלף סמוך לשער.

בני סכנין: מאיר כהן, עבד רבאח, פטי יא יא, ליאו קרופניק, בסאם גנאים, לוקאש סורמה (עלי עותמאן 83), ג'ון קולמה, בוגדאן אפוסטו (חיים בנון 87), חאלד חלאיילה (חאמד גנאים 55), מאור בוזגלו, איליה יבוריאן.

בני יהודה: ניל אברבנל, סאלם אבו סיאם, הרוויה קובצ'ביץ', יאיר אזולאי, זאב חיימוביץ', אימורו לוקמן, לירוי צעירי (איציק עזוז 87), עוז ראלי (אלי ביטון 76), אסי בלדוט, סדריק בארדון, משה ביטון.

חיימוביץ': "בשבוע הבא יש לנו משחק על 90 נקודות"

זאב חיימוביץ', שחגג יחד עם חבריו נקודה ראשונה אחרי עשרה משחקים, אמר: "אנחנו מרוצים מאוד מהנקודה. שיחקנו באחד מהמגרשים הכי קשים בארץ. אחרי סדרה ארוכה של הפסדים, סוף סוף לקחנו נקודה. אני מקווה שזו התחלה של דרך חדשה. בשבוע הבא יש לנו משחק על 90 נקודות, זה המשחק הכי חשוב שלנו העונה".

חאלד חלאיילה הטיל את האחריות לתיקו בסאגת מאור בוזגלו, שמסרבת להסתיים. על כך אמר חלאיילה: "הבעיות עם מאור בוזגלו פוגעות בקבוצה. אני מקווה שזה ייסגר לכאן או לכאן. לכל שחקן יש תחליף, ואני בטוח שמאור רוצה להישאר בסכנין. אין לי מושג מי לוחץ עליו".

אלישע לוי, מאמן בני סכנין, אמר: "לא שיחקנו טוב היום". על דבריו של חלאיילה הוא הוסיף: "הייתי מציע לחאלד להתעסק בדברים שהוא יודע לעשות, וזה כדורגל. אנחנו רוצים לחזק את הקבוצה ונרצה להשאיר את בוזגלו, יבוריאן וקולמה בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully