וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א-קרית שמונה: מול עיניו של שניידר

הבעלים החדש סייר בקרית שלום ואמר למקורביו: "לא מבין איך אפשר להתאמן כאן", הערב (19:00) הוא יהיה ביציע בבלומפילד, אלימלך בספק

אלכס שניידר, הבעלים החדש של מועדון הכדורגל של מכבי תל אביב, נחת בישראל במסגרת ביקורו הראשון בארץ, מאז הוכרז כרוכש הקבוצה. הבוקר (שבת) הגיע שניידר למתחם האימונים בקריית שלום כדי לצפות במשחקה של קבוצת הנוער מול מכבי נתניה, כשבמחצית הוא נכנס לחדר ההלבשה של הקבוצה ואיחל לשחקנים בהצלחה, ואף נפגש עם כמה מהורי השחקנים.

במהלך הביקור נחרד שניידר ממצבו של המתחם, ואמר למקורביו כי הוא לא מבין איך ניתן להתאמן במקום כזה. שניידר הזדעזע ממראהו של חדר ההלבשה ושל חדר הכושר הצפופים והדחוסים במתחם מחלקת הנוער, כמו גם מדרך העפר המובילה למתחם. עם זאת, התרשם שניידר לטובה ממצב הדשא, והוא מתכוון להשקיע כספים על מנת לשדרג את מראו של המתחם.

לאחר מכן הגיע הבעלים להגיע לארוחת צהריים בביתו של דייויד פדרמן, בה נכחו בין היתר גם ראש עריית תל אביב, רון חולדאי, רוני מאנה, לוני הרציקוביץ', תמי פרידמן, שמעון מזרחי, אלדד בוקשפן, יו"ר עמותת מכבי תל אביב, צחי הנגבי וצבי ורשביאק. לאחר מכן יפגוש שניידר את שחקני הקבוצה הבוגרת בקרית שלום לפני יציאתם לבלומפילד למשחק מול קרית שמונה (19:00), ובערב יהיה שניידר אורחה של הקבוצה במשחק.

הנהלת הקבוצה הוזילה את מחירי הכרטיסים בצורה ניכרת במטרה למלא את יציעי בלומפילד לקראת הגעתו של שניידר למשחק. ראשי חוג האוהדים הבטיחו מפגן תמיכה מאסיבי ברוכש ובהנהלה החדשה של הקבוצה. לקראת המשחק אמר שניידר לשחקנים בחדר ההלבשה: "אתם קבוצה טובה, ואני מאמין בכם".

"זה ששניידר נמצא בארץ יוכל לתת לנו הרבה מוטיבציה, אבל זה לא ייתן לנו חצי נקודה, בישול או גול במשחק עצמו", כך אמר היום אחד משחקני הקבוצה לקראת הגעתו של הבוס החדש למשחקה של הקבוצה. עוד הוסיף השחקן: "נצטרך לבוא דרוכים וחדים ולעלות עם מקסימום השקעה רצון ומוטיבציה, כי מצפה לנו משחק קשה מאוד מול יריבה מצוינת. אנחנו משחקים בבית, מול הקהל הנפלא שלנו, ואני מקווה שננצח בשביל שנוכל להתחיל להיחלץ מהתחתית".

הבלם מילאן מרטינוביץ', הפצוע בשרירי הבטן, ייעדר בוודאות. את מקומו בהגנה יתפוס משה מישאלוב, שיפתח לצדו של ליאור ז'אן, במרכז החוליה האחורית. דן רומן ימשיך לקבל אשראי מהמאמן ניר לוין, וישחק יחד עם רביד גזל בקישור האחורי. החלוץ יניב עזרן סובל מרגישות בברך, אך צפוי לפתוח לצידו של יאניק קמנאן בחוד.

לוין ביקש מחניכיו לשים לב במיוחד למשחק האגפים של קרית שמונה ולהצטרפות של המגנים למשחק ההתקפה. לוין ביקש משחקני הקישור לעזור במשחק ההגנה ולנסות לנצל את העורף החשוף של היריבה, במקרה של חטיפות כדור במרכז המגרש.

הקשר היהודי צרפתי קווין פאריינטה ממשיך להתאמן במדי הקבוצה, וכבר הביע את רצונו והסכמתו להצטרף לצהובים. "טוב לי כאן בישראל, אנשים נפלאים ואשמח מאוד לשחק במדי מכבי ת"א", אמר אמש פאריינטה.

בתוך כך ממשיך המשא ומתן בנוגע לשני השחקנים היהודים אמריקאיים, הקשר בני פיילהאבר והמגן ג'ונתן בורנסטיין, שהגיעו השבוע להתרשמות וכבר הספיקו להמריא בחזרה. הג'נרל מנג'ר אבי נימני אישר אמש כי עדין מתנהל מו"מ עם ראשי דרבי קאונטי לגבי פיילהאבר וכמו כן ממתינים להצעה הכספית שאמורה לשלוח מנהלת ליגת הMLS בקשר למגן בורנסטיין. חוזיהם של השניים במכבי כבר סגורים וכל התנאים הכספיים עימם כבר סוכמו.

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, משה מישאלוב, ליאור ג'אן, אורי שטרית, דן רומן, רביד גזל, יוסי שבחון, רודי חדד, יניב עזרן, יאניק קמנאן.

אלימלך בספק

בקרית שמונה הושלמו ההכנות לקראת המשחק המסקרן. מאמן הקריה רן בן שמעון תירגל באימון את ההרכב הצפוי, כאשר בקריה מאותתים: "אנחנו מגיעים לבלומפילד כדי להמשיך בתנופה". קריית שמונה סוגרת בדיוק שלושה חודשים ללא הפסד ליגה ורצף של תשעה משחקים ללא הפסד.

סימן השאלה הגדול ביותר הוא סביב השוער שביט אלימלך, שסובל כבר שבוע מגב תפוס. אלימלך אמר כי יעשה כל מאמץ כדי לא להפסיד את המשחק, אבל בקריה אמרו כי הם מודאגים ממצבו. ביום חמישי כבר חזר השוער הוותיק לאימונים וחל שיפור במצבו. בכל אופן, רק ברגע האחרון יחליט בן שמעון מי יעמוד בשער. בקריה אומרים: "שביט הוא מקצוען אמיתי. אם ירגיש שהוא לא כשיר במאת האחוזים, הוא האחרון שיפגע בקבוצה". שוער המשנה דני עמוס, שהחליף את אלימלך מול אשדוד, הועמד בכוננות.

גם המגן עמיר נוסבאום ייעדר עקב צבירת כרטיסים צהובים. מי שאמור להחליף אותו הוא המגן מאור פרץ, שירשום לזכותו הופעת בכורה במדי הקריה.

המאמן רן בן שמעון אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אומרים שעל הנייר אנחנו פייבוריטים, אבל אני לא הולך לפי הנייר, ואם הייתי הולך לא היינו נמצאים היום איפה שאנחנו. אני חושב שלמעט המשחקים מול בית"ר ירושלים, אין בליגה הזו פייבוריטים".

אוהדי קריית שמונה שיבחו את יושב הראש שלהם איזי שירצקי שיממן להם חצי מעלות ההסעות לבלומפילד מחר. הדובר עדי פרג': "אני לא מכיר עוד קבוצה בליגת העל שעושה כזה דבר למען האוהדים שלה". ההסעות ייצאו מהמגרש העירוני בשבת בשעה 14:30.

הרכב המשוער: שביט אלימלך (דני עמוס), ברק בכר, יניב לביא, סלאח חסארמה, מאור פרץ, גואל צ'ירסאווה, עבאס סוואן, עמנואל אמנגוואה, גיא צרפתי, יובל אבידור, ירו בלו (וויאם עמאשה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully