וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין-בני יהודה: המפתיעה מול המאכזבת

הזהובים, שאוחזים ב-10 הפסדים ברצף, יוצאים לצפון. אזולאי: "חושבים קודם כל איך לא להפסיד". יבוריאן יחזור להרכב, לוי מזהיר

מאמן בני סכנין אלישע לוי ערך בבוקר יום שישי אימון מסכם לחניכיו, לקראת משחק הבית (שבת, 17:00, אצטדיון דוחא) מול בני יהודה. לאחר האימון הקרין לוי לחניכיו קטעי וידאו של בני יהודה והזהיר מפני שאננות. "הם נלחמים על החיים שלהם", הזהיר.

אלישע לוי: "צפוי משחק קשה. הם בתחתית, חייבים נקודות, אבל אנחנו לא מתכוונים להקל עליהם. אחרי הניצחון על בית"ר ירושלים חייבת להיות המשכיות, ונעשה כל מאמץ כדי להשאיר את הנקודות בבית".

האיש בחדשות השבוע היה מאור בוזגלו, שמכבי חיפה מעוניינת להחזיר אותו מיידית הביתה. בסכנין עדיין נחושים בדעתם ואומרים: המאמן אלישע לוי: "אנחנו לא מתכוונים לשחרר אותו ולא אף שחקן אחר. אנחנו רוצים לחזק את הקבוצה ולא להחליש אותה".

לראשונה מזה למעלה מחודש יחזור להרכב החלוץ איליה יבוריאן. הארמני אומר: "אני רעב לכדורגל. רוצה לנצח בשביל סכנין". בסכנין אומרים: "כנראה שיצא לו מהראש הג'וק לעזוב את הקבוצה".

הרכב המשוער: מאיר כהן, עבד רבאח, פטי יא יא, ליאו קרופניק, בסאם גנאים, לוקאש סורמה, ג'ון קולמה, חאמד גנאים, חאלד חלאיילה, מאור בוזגלו, איליה יבוריאן.

לעצור כבר את שרשרת ההפסדים

בבני יהודה נזכרו השבוע בעצב רב, כי הניצחון 0:3 על בני סכנין בסיבוב הקודם, היה המשחק האחרון בו לא נוצחה הקבוצה ומאז היא סופרת 10 הפסדים רצופים. הזהובים מגיעים לסכנין כאשר הם נמצאים במקום האחרון בטבלה ומודעים לעובדה כי נכון לעכשיו הקבוצה היא המועמדת הראשית לירידה מליגת העל.

שחרורו הבינלאומי של קשר הרכש הצרפתי סדריק בארדון, הגיע אמש למשרדי המועדון והוא צפוי לערוך את הופעת הבכורה במדים הזהובים. על פי האימון המסכם נראה כי המאמן אלי כהן צפוי לערוך מספר שינויים טאקטיים במערך הקבוצה. הקשר הרוויה קובצ'ביץ' צפוי לפתוח בעמדת המגן הימני על חשבונו של איציק עזוז, מה שעשוי להעניק את חולצת ההרכב הראשון לצעיר לירוי צעירי שייפתח בקישור האחורי. סאלם אבו סיאם שסיים לרצות עונש הרחקה ישוב להרכב והקפטן אסי בלדוט ייפתח בקישור לצידם של בארדון ועוז ראלי. בהתקפה יתופקד משה ביטון כחלוץ בודד. אלי אברבנל הסובל מקרע חלקי במפשעה, יעדר בכל מקרה עקב צבירת כרטיסים צהובים. אלי ביטון שהחלים מקרע בשריר הירך האחורי יחזור לסגל וייפתח על הספסל.

באסיפה שקיים אלי כהן לפני האימון הבוקר, צפו השחקנים בקטעים ממשחקיה של בני סכנין וכן קטעים מהמשחק האחרון של הזהובים. בתום האימון יצאה הקבוצה למלון בטבריה ומשם תמשיך מחר ישירות למשחק. הנהלת המועדון שכרה אוטובוס עבור אוהדי הקבוצה שילוו את הזהובים לסכנין.

בלם הקבוצה יאיר אזולאי אמר לקראת המשחק: "אין ספק, עשרה הפסדים זו גיבנת כבדה על הגב. אבל בכדורגל אסור להפסיק להאמין ואנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה ולהאמין ולנסות לשנות את המצב כבר במשחק הקרוב. סכנין קבוצה מצוינת. מצד שני אין קבוצה בלתי מנוצחת ואין קבוצה שאי אפשר לנצח. אנחנו לא חזירים, במשחק כזה חושבים קודם כל איך לא להפסיד ואם לא נפסיד את המשחק נצא לדרך חדשה. לפני המשחק ברור שאני קונה תיקו אבל תלוי מאוד איך יתפתח המשחק".

אזולאי מתייחס לשחקן הרכש החדש שהגיע לחזק את הזהובים: "מדובר בשחקן מוכשר, עם רזומה עשיר ואין ספק שהוא יוכל לעזור לבני יהודה. אבל אמרתי גם לשחקנים שבשביל שהוא יהיה טוב כל השאר יצטרכו לעזור לו. גם הוא בעצמו אמר את זה שבלי עזרת השחקנים יהיה לו קשה לבד. אנחנו נצטרך להיות טובים וסדריק יוסיף לנו. אם לא נהיה טובים, בטוח שיהיה לו קשה לבד וזה לא יספיק".

"אסור לנו להתייאש ולהוריד את הראש. אנחנו מאכזבים את הקהל, את ההנהלה ואת עצמנו בעיקר. ברור שהשחקנים המנוסים צריכים לקחת אחריות כי הליגה לא מחכה לנו. אם ניקח נקודה זה יעזור ואם ניקח שלוש אז בכללל נהיה מאוד שמחים ונוכל להתחיל להסתכל קדימה".

הרכב משוער: ניל אברבנל, הרוויה קובצ'ביץ' (איציק עזוז), יאיר אזולאי, זאב חיימוביץ', אימורו לוקמן, לירוי צעירי (הרוויה קובצ'ביץ'), עוז ראלי, אסי בלדוט, סדריק בארדון, משה ביטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully