וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "את מירב הרכש נעשה לעונה הבאה"

17.1.2008 / 14:37

אבי נמני מסביר את הקושי בהחתמת שחקני חיזוק: "לא נשלם מיליון יורו לדרבי קאונטי" ומוסיף: "אני לא ממהר לחזור. איעלב אם יצטרכו אותי"

מכבי תל אביב ערכה הבוקר (חמישי) אימון ראשון בעידן בעלותו של אלכס שניידר על המועדון. הבלם הסרבי מילאן מרטינוביץ', הסובל מכאבים בשרירי הבטן, לא התאמן וספק רב אם יהיה למשחק בשבת מול עירוני קרית שמונה. יניב עזרן, הסובל מכאבים בברכו, נטש את האימון מספר פעמים כדי לקבל טיפולים. עזרן צפוי להיות כשיר ולשחק בשבת. משה מישאלוב תורגל בעמדת הבלם האחורי במקום מרטינוביץ'. על פי המסתמן, צפוי ניר לוין לפתוח עם אותו הרכב שפתח בחיפה, למעט השינוי הצפוי בעמדת הבלם האחורי. דן רומן ימשיך לשחק לצידו של רביד גזל בקישור האחורי.

באימון היום נטל חלק הקשר היהודי- צרפתי קווין פריאנטה, שחקנה של לבאנטה הספרדית, שנחת אמש בארץ והגיע להתרשמות של מספר ימים בקבוצה. המאמן ניר לוין תדרך את שחקניו במהלך האימון וביקש מהם לעסוק במיוחד במשחק המגינים של קרית שמונה. לוין מייחס חשיבות רבה ליכולת ההתקפית של ברק בכר ועמיר נוסבאום וביקש משחקני הקישור לשים לב לכך.

המשא ומתן עם המועמדים לחיזוק, בני פילהאבר וג'ונתן בורסטיין, יימשך בימים הקרובים, כאשר בשלב זה דחתה דרבי קאונטי את ההצעה הכספית שהגישה מכבי עבור פילהאבר ואמש אף אמר יושב ראש המועדון האנגלי, אדם פירסון, שדרבי קיבלה מספר הצעות מליגת ה-MLS עבור השחקן ושהיא מאמינה שהיא תוכל לקבל סכום גבוה יותר עבורו מקבוצות אלה. לגבי בורסטיין ממתינים להצעה הכספית שתגיש ה-MLS, שאחראית על קביעת הסכום.

"לפני חיפה ואחרי חיפה - אנחנו בתחתית"

אבי נמני, הג'נרל מנג'ר, לא נטל חלק באימון היום ואמר: "גם לפני וגם אחרי המשחק מול מכבי חיפה אנחנו בתחתית, וגם אם היינו מנצחים בקרית אליעזר היינו נשארים שם. בליגה של שלוש נקודות המרחק הוא מאוד קרוב ואנחנו צריכים להפנים שאנחנו קבוצת תחתית ולשחק בהתאם. אני חושב שצריך להסתכל על משחקים קודמים בהם כולם הגיעו מוכנים. נגד חיפה הגענו מוכנים רק לעשר דקות ולאחר מכן, קרה מה שלא רצינו, אבל מדברים כאלה צריך ללמוד. המטרה החשובה ביותר היא להישאר בליגה, ונעשה את כל המאמצים כדי שזה יקרה, על מנת שנוכל להתחיל להתכונן לעונה הבאה, שצריכה להיות משהו אחר לגמרי. אנחנו לא יכולים להתכחש לכך שלפני חיפה היה שינוי בקבוצה, אבל רוצים שהשינוי יימשך באופן סדיר ולא לפרקים".

"מתנהל משא ומתן כספי", הסביר את הקושי בהחתמת צמד השחקנים, "אנחנו לא מתכוונים לשלם מליון יורו לדרבי קאונטי. צריך להיות הגיוניים וגם אם בא לפה מישהו חדש, שכביכול יש לו כסף, לא נרצה שאף גורם חיצוני ינצל זאת. לא נתחיל להשתגע עם סכומים מטורפים. נבוא לקראת דרבי, כי אנחנו באמת רוצים את השחקן, אבל אם המחיר יישאר כזה, אני לא חושב שזה יקרה. בקשר לבורסטיין, עדיין לא קיבלנו תגובה. אני מאמין שנקבל הלילה ואז נדע בדיוק מה קורה. צריך להבין לגבי הרכש, שההיצע מאוד מוגבל באמצע העונה. אני מעריך שאת מירב הרכש נעשה לעונה הבאה".

לגבי השאלה מתי הוא חוזר למגרשים אמר נמני: "יש לי סבלנות. אני לא ממהר לחזור. מה שחשוב עכשיו זה לא אם אחזור לשחק, אלא שנישאר בליגה". הקפטן נשאל כיצד ירגיש אם הקבוצה תצטרך אותו על הדשא במטרה להבטיח את הישארותה בליגה: "זה יעליב אותי ואת כולנו אם זה מה שיקרה, אבל אני לא חושב שזה יקרה. הקבוצה הזו הוכיחה שהיא מסוגלת להסתדר גם בלעדי".

הרוכש אלכס שניידר צפוי לנחות מחר (שישי) בארץ. הוא יתארח במשחק מול קרית שמונה, כשלצידו יתארחו גם שחקני ומנהלי קבוצת הכדורסל של המועדון. "יש משחק. אנחנו רוצים לנצח ולא משנה לנו מי יהיה ביציע", אמר דן רומן כשנשאל על הגעתו הצפויה של שניידר למשחק הקרוב של הקבוצה, "אנחנו צריכים לקחת את הדקות הטובות שהיו לנו בחיפה. לא הצלחנו לחזור בצורה טובה מהשערים שספגנו ואנחנו צריכים להמשיך את המומנטום שהיה לנו לפני חיפה. אנחנו צריכים להשתפר. אם ספגנו שלושה שערים, סימן שעשינו דברים לא נכונים".

רומן נשאל האם החיפוש אחר שחקנים, במיוחד בתפקיד שלו במרכז המגרש, משפיע עליו ועל שחקנים אחרים בקבוצה וענה: "השחקנים לא מדברים יותר מדי בינם לבין עצמם על עסקת הרכישה. אני לא חושב שעל המגרש זה משנה משהו. לא מאמין בזה שהרכישה תיתן לנו יותר מוטיבציה, כי כספורטאי צריך לנצח בכל מקרה. אני תמיד רוצה להיות יותר טוב. השמות מסביב לא עושים לי שום דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully