וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדריק בארדון: "אני מודע לציפיות ממני"

16.1.2008 / 14:35

קשרה הצרפתי החדש של בני יהודה מבין את מצבה הקשה של קבוצתו: "תפקידי יהיה לבשל לחלוצי הקבוצה, אתרום מנסיוני"

"יש בבני יהודה קבוצה טובה, שחקנים מוכשרים ואם כולם יאמינו, אז אין סיבה שלא נצא מהמצב הקשה שבו נמצאת הקבוצה", כך אמר הבוקר (רביעי) הקשר הצרפתי סדריק בארדון, הרכש החדש של הזהובים. הצרפתי, שעדיין לא נמצא בכושר משחק מלא וזאת מאחר שהיה בפגרה של שלושה שבועות בליגה הבולגרית, מוסיף: "אני כמובן לא בשיא הכושר עדיין, אני אעשה את מיטב יכולתי לעזור לקבוצה. אני בהחלט מודע לציפיות ממני, ויודע בשביל מה הביאו אותי. תפקידי יהיה לבשל לחלוצי הקבוצה, ואם אוכל, אז גם אבקיע מדי פעם בעצמי. התרשמתי לטובה מהמועדון ומהרצינות של השחקנים כאן. כמובן שצריך להתרגל למקום חדש, לאקלים חדש ולתנאים חדשים, אבל אני שמח מאוד להיות כאן ואעשה את הכל למען הקבוצה".

"קיבלו אותי מאוד יפה במועדון, ומתייחסים אלי מאוד יפה מהרגע שהגעתי. עכשיו אני צריך להחזיר למועדון ולאוהדים על המגרש. יש המון צעירים בקבוצה ואנסה לתרום להם מנסיוני. אין לי ספק שאפשר להוציא את הקבוצה מהבוץ". בבני יהודה מצפים לשחרור הבינלאומי של השחקן, שאמור להתקבל במשרדי המועדון עוד היום. המאמן אלי כהן מתכוון לשלב את השחקן כבר בשבת במשחק החוץ נגד בני סכנין.

באימון היום נעדרו אלי אברבנל שסובל מקרע במפשעה, וכן אלירן עטר ואלי ביטון החולים. החלוץ הטרינידאדי קלרנס אביולה, שנבחן לאחרונה בקבוצה, שוחרר. הנהלת הקבוצה מנהלת בימים האחרונים משא ומתן עם מספר בלמים בעלי שיעור קומה, כשהמטרה היא להחתים אחד מהם במקומו של הבלם הבוסני סלבר הודג'יץ', שצפוי להשתחרר מהזהובים.

החלוץ הברזילאי, ז'וזה דוארטה, חתם אמש בקבוצה בליגה הסינית, ובכך פינה את מקומו להחתמת הצרפתי סדריק בארדון. גורם בכיר בהנהלת בני יהודה שוחח אמש עם הקשר הקרואטי הרוויה קובאצ'ביץ', והבהיר לו כי למרות הפרסומים השונים הוא לא יישוחרר, ויישאר בבני יהודה עד סוף העונה. להרכב הקבוצה בשבת צפוי לחזור המגן סאלם אבו סיאם שסיים לרצות את עונש ההרחקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully