וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביבו: "גם אם נביא את מראדונה וקאפלו זה לא יעזור"

15.1.2008 / 18:25

מ.ס. אשדוד ניצחה 0:1 את מכבי אחי נצרת במשחק אימון, ורביבו לא אופטימי בשלב הזה ממצב הקבוצה. הקשר הצ'יליאני הנבחן, מיז'אר, שוחרר

במ.ס. אשדוד עושים הכל כדי להתחזק, והערב (שלישי) היא המשיכה לבחון מספר שחקנים שעשויים להצטרף לקבוצה במשחק אימון בו ניצחה 0:1 את מכבי אחי נצרת (עידן שריקי כבש במחצית השנייה). במהלך המשחק ניצל אלון חזן את ההזדמנות להתרשם מהחלוץ הבולגרי, דמיטאר איבאנוב מקרייב, שנרכש בשבוע שעבר. במהלך המשחק איבאנוב נראה מעט חלוד, אך נראה חזק מאוד וניכר שהוא מרבה לשחק עם הגב לשער.

בראוליו ארמואה, בלם פראגוואי בן 29 מפלסטינו הצ'יליאנית, מועמד להצטרף מועמד לקבוצה במקומו של ודראן יישה. הקשר הצ'יליאני רודריגו שיחק מחצית אחת ולא הרשים את חזן, ובסיום המשחק הוא קיבל הודעה כ הוא משוחרר.

עידן מליחי המושעה ערך הבוקר אימון אישי עם מאמן הכושר, כפי שנקבע אמש בוועדת המשמעת של הקבוצה. פטריק סופו המריא הבוקר לספרד כדי לעבור בדיקות רפואיות באלבסטה מהליגה השנייה בספרד.

חיים רביבו התייחס לשרשרת הזרים שנבחנים בקבוצה, ואמר: "לגבי איבאנוב, רואים שמדובר בחלוץ טוב אבל אסור לשכוח שהוא לא שיחק מספר שבועות וייקח לו קצת זמן להיכנס לכושר. בכל מקרה כמו שזה נראה כרגע, גם אם נביא לקבוצה את מראדונה וקאפלו זה לא ממש יעזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully