וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלת מוקדמות המונדיאל תעבור לפיפ"א

15.1.2008 / 14:17

לטביה ויוון לא הסכימו מי תארח את רעותה ראשונה וסדר המשחקים של בית ב', בו גם ישראל, יקבע בהגרלה בהתאחדות העולמית

הגרלת בית ב' במוקדמות מונדיאל 20101 באירופה תיעשה על ידי פיפ"א, שתקבע את סדר המשחקים. נציגי כל הנבחרות הגיעו לפני כשבוע לישראל, המשתתפת באותו בית, במטרה לקבוע סדר משחקים כנהוג במשך שנים.

בפגישה לפני שבוע נתגלו חילוקי דיעות בין ראשי נבחרת לטביה לראשי נבחרת יוון, אי הסכמות שמקורן בשאלת מי תארח ראשונה את רעותה. לאחר שהשתיים לא הגיעו להסכמה במשך הימים הבאים, השיבוץ ייעשה בלית ברירה על ידי ההתאחדות העולמית. כזכור, בבית משחקות בנוסף לישראל, יוון ולטביה, גם שוויץ, מולדובה ולוקסמבורג.

משלחת של פיפ"א תנחת מחר בישראל ותשהה כאן שלושה ימים. המשלחת, בראשות אווה פאסקייה, מגיעה לישראל על מנת ללמוד את תהליך האיכות הניהולית שעברה ההתאחדות הישראלית. כזכור, לפני כשבועיים קיבלה ההתאחדות לכדורגל בישראל את התקן הבינלאומי iso 9001 מטעם מכון התקנים. בפיפ"א התרשמו לטובה מקבלת התקן הבינלאומי, והחליטו להגיע לארץ על מנת ללמוד את התהליך שנעשה בהתאחדות הישראלית.

מנכ"ל ההתאחדות, עו"ד אורי שילה, אמר: "אנו שמחים על החלטת פיפ"א להגיע לישראל וללמוד מאיתנו, זו תעודת כבוד להתאחדות הישראלית. בכוונת פיפ"א לקחת את התהליך שביצענו וליישמו בכל ההתאחדויות ברחבי העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully