וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד: קנסו, קנסו

14.1.2008 / 18:21

הקבוצה החליטה לקנוס את פטריק סופו ועידן מליחי ב-10 אלפים דולר כל אחד. מליחי מושעה עד הודעה חדשה, סופו עשוי להצטרף לאלבסטה

בועדת משמעת פנימית של קבוצת מ.ס. אשדוד שנערכה היום (שני), נענשו פטריק סופו ועידן מליחי ב-10 אלפים דולרים כל אחד. כזכור, נענש סופו בעקבות החזרה המאוחרת שלו לארץ מחופשת חג המולד, בעוד מליחי הוזמן לועדת המשמעת בעקבות דברים שאמר בראיון, וטען כי לא הוא לא משותף עקב חובות כספיים של הקבוצה. בנוסף לקנס הכספי, מחוייבים השניים על פי החלטת המועדון להמשיך ולהגיע למתקן האימונים של הקבוצה, ולהתאמן באופן עצמאי יחד עם מאמן הכושר או אחד מעוזרי המאמן בשעה שתיקבע להם, שלא במסגרת אימוני הקבוצה.

גורם בהנהלה אמר היום לוואלה! ספורט: "יש שלב שכבר אי אפשר לוותר לשחקנים שכל הזמן רק רוצים לקחת ולקחת. הגיע הזמן שיתנו קצת בחזרה". אותו גורם המשיך ואמר: "לא רק שהם יהיו מחוייבים להתאמן, אלא כל חיסור או איחור לאימון כזה יגררו קנס נוסף של 1000 דולרים". כרגע מושעה עידן מליחי עד הודעה חדשה, בעוד פטריק סופו, שהוקפא על ידי הנהלת המועדון על מנת לפנות מקום לחלוץ הבולגרי דימיטאר איבאנוב מקרייב. החלוץ צפוי לנחות הערב בארץ לאחר שסיים את סידוריו הפרטיים בבולגריה.

בתוך כך צפוי להמריא מחר פטריק סופו לספרד על מנת להגיע לאלבסטה מהליגה השניה בספרד. סופו צפוי לעבור בדיקות רפואיות ובמידה שיימצא כשיר הוא צפוי ככל הנראה להצטרף לקבוצה. אלן מסודי צפוי גם הוא לעמוד לועדת משמעת בגלל הכרטיס האדום שספג בשבת. כזכור, קילל מסודי את השופט במהלך המשחק, וכתוצאה מכך נשלח החוצה. אשדוד אף שוקלים לשחרר את השחקן מהקבוצה ובכך יפנו מקום לזר נוסף.

מחר תערוך מ.ס. אשדוד משחק אימון מול אחי נצרת (15:30, באצטדיון העירוני). במשחק ירצה המאמן אלון חזן להתרשם מיכולתו של הקשר הצ'יליאני רודריגו מיז'אר מקבוצת קולו קולו, שלמעשה סיכם את תנאיו בקבוצה וצפוי להצטרף. באשדוד התקבל מסמך מקבוצתו הצ'יליאנית של השחקן בו מצויין כי השחקן למעשה לא שוחרר על ידם. גורמים באשדוד אמרו כי הם מחזיקים בידם מסמכים שמוכיחים שהוא שחקן חופשי וכי מדובר בחוזה עם סעיף של אופציה, ולכן בעצם הוא שחקן משוחרר לכל דבר. השוער יניב בן ישי הביע בשבת את רצונו לעזוב את הקבוצה וזאת לאחר שהשוער יוסי שקל פתח במקומו בהרכב בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully