וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני פיילהאבר נחת בארץ להתרשמות

14.1.2008 / 14:27

הקשר היהודי של דרבי קאונטי יצטרף לג'ונתן ברנסטיין במבחנים במכבי תל אביב. מחירי הכרטיסים למשחק מול קרית שמונה יוזלו משמעותית

"במקום להוביל 2:0 ולחסל את חיפה בדקה העשירית, קיבלנו גולים של גן ילדים והפסדנו", כך אומר הבוקר (שני) שחקן בכיר במכבי ת"א, אחרי ההפסד 3:1 אמש בחיפה.

השחקן הוסיף: "הגענו לשני מצבים כל כך קלים, שאפילו באימון לא מקבלים כאלו הזדמנויות, חבל, כי קשה לחזור מפיגור של שני שערים במיוחד במשחק חוץ בחיפה, חבל שדווקא אחרי שחזרנו למשחק, הפסקנו לשחק. זו לא חכמה להאשים את שחקני ההגנה בגולים שקיבלנו. כל השחקנים צריכים לעזור למשחק ההגנה וברגע שהחלק הקידמי לא מסייע, נשארנו חשופים שוב ושוב להתקפות מתפרצות והגעו מולנו להמון מצבים. נצטרך להסתכל קדימה וחייבים לזכור שאנחנו עדין מאוד קרובים לתחתית. אסור להוריד את הראש. יגיע חיזוק בקרוב ונהיה טובים יותר".

הקשר היהודי, בני פיילהאבר, שחקנה של דרבי קאונטי, נחת לפנות בוקר בישראל והגיע לשלושה ימי התרשמות במכבי ת"א. פיילהאבר יצטרף היום למגן היהודי אמריקאי, ג'ונתן ברנסטיין, שנכח אמש במשחק בקרית אליעזר. השניים צפויים להצטרף למועדון במהלך החודש הקרוב ולחזק את הצהובים לקראת המשך העונה.

הבוקר אמר פיילהאבר עם נחיתתו בישראל: "זה נחמד להיות כאן, הייתי כאן בעבר ואהבתי את המדינה. הפעם הגעתי להתרשם קצת יותר ואחר כך הכל יכול להיות. תמיד יש אפשרות והזדמנות שאשאר כאן. אני רוצה להתרשם מהעיר הזו ולראות אם אתאים לכדורגל כאן ולרמת השחקנים במועדון. אם אחליט שזה מתאים, נשב על החוזה ואני אשחק כאן. זו יכולה להיות הזדמנות למשהו חדש, נכון שלא כל כך הלך לי באנגליה אבל אני שומר על אופציות פתוחות ונראה מה יקרה".

הקשר גם התייחס לחברו ג'ונתן ברנסטיין, שכבר נמצא כאן בישראל ואמור לשתף עימו פעולה במכבי: "אני מכיר את ג'וני מגיל 16 ושיחקנו יחד. בטח נבדוק יחד את העיר ונוכל להשפיע אחד על השני להישאר כאן. הבנתי שיש במכבי בעלים חדשים שרוצה להביא שחקנים יהודים חדשים לקבוצה, זה נשמע טוב ולכן באתי לבדוק פרטים. מי יודע ? אולי אצטרף לקבוצה מאוד מהר".

שני השחקנים שוכנו במלון קרלטון וצפויים לערוך היום סיור במתקן האימונים בקריית שלום. במקביל ממשיכים במכבי במו"מ עם הרומני פול קודריאה שמשחק בסיינה האיטלקית. במכבי מעוניינים להנחית את הרומני בארץ עוד העונה אך במקביל נבדקת האופציה להביאו לקראת העונה הבאה.

היום נפגשו כל המעורבים בעיסקת מכירת המועדון במשרדו של אביב בושינסקי במטרה לגשר על כל הפערים הקטנים שעוד נשארו, על מנת לסגור סופית את עיסקת הרכישה לקראת בואו של הבעלים אלכס שניידר בשבת לישראל. הצדדים קבעו להיפגש פעם נוספת מחר.

שניידר צפוי לנחות בארץ, עם מטוסו הפרטי ביום שבת בבוקר, לערוך סיור בקרית שלום ואף לצפות במספר משחקים של מחלקות הנוער והילדים. בערב אמור שניידר להגיע לבלומפילד ולצפות במשחקה של הקבוצה מול הפועל קרית שמונה.

הבלם אביב חדד ששוחרר מהקבוצה והיה כבר בדרכו למכבי פ"ת, צפוי לסכם עוד היום בהכח עמידר רמת גן ולהצטרף לקבוצתו של דודו דאהן.

הנהלת מכבי תל אביב החליטה להוזיל בצורה משמעותית את מחירי הכרטיסים למשחק בשבת, במטרה למלא את האיצטדיון לכבודו של אלכס שניידר. כרטיסים במחירים של 30 שקלים יימכרו לשערים 7 ו-8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully