וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מקווה לעזור לבני יהודה להישאר"

14.1.2008 / 16:22

הקשר הצרפתי סדריק בארדון נחת בארץ מלא הבטחות. הפועל ת"א התעניינה בעזוז. יוסי רוזן, שביקש לעזוב, ישוב לקבוצת נעוריו

הקשר הצרפתי סדריק בארדון, שנרכש מלבסקי סופיה, נחת היום (שני) בצהריים בישראל. בארדון היה אמור לנחות כבר אתמול בלילה, אך טיסתו נדחתה עקב ערפל כבד, ששרר בשדה התעופה בסופיה.

"אני נרגש להיות כאן בישראל", אמר בארדון עם נחיתתו. "תמיד שמגיעים למקום חדש זה מלהיב ומרגש. אני לא יודע הרבה על ישראל, ולגבי בני יהודה אני רק יודע שהם במצב קשה בטבלה, אבל מדובר בכדורגל, והכל אפשרי. אני מקווה שאוכל לעזור להם להישאר בליגה".

כשנשאל לגבי התקוות הרבות שתולים בו בקבוצה, אמר בארדון: "זה לא מלחיץ אותי בכלל. אני שחקן כדורגל וזאת העבודה שלי. בכדורגל צריך ליהנות מהמשחק וזה מה שאני מתכוון לעשות. כשאתה בלחץ זה גורם לך לעשות דברים לא טובים. ובכדורגל חשוב גם שיהיה לך את השקט בשביל להצליח. בסך הכל אני בכושר טוב, אבל בערך חודש לא שיחקתי עכשיו. אני אתאמן חזק ואני מקווה שבזמן קצר אני אכנס לכושר גבוה".

השחקן נלקח משדה התעופה הישר למכוני הבדיקה במשרדי ההתאחדות לכדורגל, על מנת לעבור כבר היום את כל הבדיקות הרפואיות, והוא צפוי ליטול חלק כבר באימון הבוקר של הקבוצה מחר.

בבני יהודה רוצים להתחזק גם בחלוץ ישראלי. שני המועמדים המועדפים הם ליאור אסולין, שיעזוב בקרוב את הפועל תל אביב ושלומי ארבייטמן, שנחוש להיפרד ממכבי חיפה. בקבוצה ממתינים לראות את ההתפתחויות בנושאו של ארבייטמן. גורמים בשכונה אמרו כי "ישמחו מאוד לקלוט את השחקן, במידה וישוחרר". בשכונה גם ממתינים לתשובות משני בלמים בכירים שקיבלו הצעות. הם צפויים להשיב בימים הקרובים.

הפועל תל אביב הביעה עניין במגן איציק עזוז לאחר שהתברר שדני בונדר גמר את העונה, וייתכן שעזוז יהיה חלק מעסקה שנרקמת בין המועדונים במסגרתה יגיע ליאור אסולין לבני יהודה.

הקשר יוסי רוזן שוחרר מהקבוצה. למרות שפתח ביום שבת האחרון במשחק ההפסד למכבי הרצליה (1:0), לא היה רוזן מרוצה ממעמדו בקבוצה וביקש כבר לפני מספר שבועות להשתחרר. הקשר ישוב לקבוצת נעוריו הפועל פתח תקוה. אורי מלמיליאן חשף כי רוזן היה אמור להגיע כבר הבוקר (שני) לאימון במלאבס, אך עקב פיטוריו של אורי מלמיליאן, לא הגיע.

עדכון ראשון 14.1.08 12:15
עדכון אחרון 14.1.08 16:21

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully