וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר ייתן אור ירוק לשחרור ארבייטמן

בשיחה משולשת, עם הבעלים והמאמן רוני לוי, אמר השחקן: "לא רוצה לשחק פה". בני יהודה גיששה. רוסו אחרי ה-1:3 על מכבי ת"א: "חיפה מספיק טובה לאליפות" לוין: "קיבלנו סטירת לחי"

שרון בוקוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מכבי תל אביב הגיעה לקרית אליעזר למשחק קשה נגד מכבי חיפה, אחרי רצף של ארבעה משחקים ללא הפסד עם עשר נקודות. מול הירוקים מהכרמל זה לא הספיק והם נוצחו 3:1. חיפה, שבמחזור הקודם כשלה מול מכבי פתח תקוה וסיימה בתיקו, ניצלה הפעם את ההפסד של בית"ר לסכנין וצימקה את הפער מהאלופה לשבע נקודות. עם איך שהקבוצה של יצחק שום נראית, הכול יכול לקרות.

המחצית הראשונה הייתה מצוינת כשבסיומה הובילה חיפה 1:2. במחצית השנייה נרגעו הרוחות, השחקנים התעייפו קמעה והקצב דעך. ניר לוין ניסה לשנות, אבל כל המאמצים שהוא עשה לא נשאו פרי. שני המחליפים של חיפה, ליאור רפאלוב ואושרי גיטא, במהלך יפהפה חתמו את תוצאת המשחק עם שער של האחרון.

"יכול להיות שהיה סוג מסוים של שאננות", אמר מאמן מכבי תל אביב ניר לוין. "היו חסרים לנו היום דברים שעשינו מול הפועל כפר סבא וגם מול מכבי פתח תקוה. ברגע שלא הבאנו את הדברים הללו, זה הספיק למכבי חיפה כדי להעניש אותנו.

"פתיחת המשחק שלנו הייתה הכי טובה, עם רבע שעה יוצאת מן הכלל. אבל נגד חיפה כאשר לא מנצלים את זה, אתה משלם. הפסדנו כי לא הגיע לנו לנצח, כי צריך לדעת לנצל פתיחה כזו. עשינו שני חילופים מאוד התקפיים ולא הצלחנו לחזור למשחק. קיבלנו סטירת לחי שהחזירה אותנו למציאות. במחצית השנייה כמעט ולא היינו קיימים על המגרש. יש הרבה דברים שצריך לדעת לשפר ונעבוד עליהם".

קשר הקבוצה, רביד גזל, הוסיף: "התחלנו טוב, הגענו לשני מצבים מצוינים וחבל שלא כבשנו. אחר כך קיבלנו שערים מחוסר ריכוז. במיוחד השער מהקרן. במחצית ראשונה היה לנו משחק יותר טוב, בשנייה פחות. אין מה לעשות, נסתכל קדימה למשחק מול קרית שמונה". על כך שבמשחק הבא יצפה בקבוצה הרוכש אלכס שניידר, אמר גזל: "זה ששניידר יישב ביציע לא יביא לנו יותר נקודות. אם נשחק יותר טוב הנקודות יבואו".

כשעתיים לפני פתיחת המשחק נרשמו מספר קטטות בין שני מחנות האוהדים, בעיקר באיזור תחנת הרכבת. אוהד אחד נעצר על ידי המשטרה.

הבלם אביב חדד, ששוחרר מהקבוצה והיה בדרך למכבי פתח תקוה, יעבור בסופו של דבר להכח עמידר רמת גן.

ארבייטמן: "תנו לי ללכת"

במכבי חיפה מאוד מאוכזבים משלומי ארבייטמן, שבשיחה אתמול עם הבעלים יעקב שחר והמאמן רוני לוי, הבהיר: "אני לא רוצה לשחק פה יותר, תנו לי ללכת". המאמן רוני לוי ידע שארבייטמן נחוש לעזוב, אבל נראה כי ההתבטאות והצורה בה ביקש לעזוב עוררה זעם בקרב ראשי המועדון. בסביבתו של הבעלים יעקב שחר טוענים כי הנטיה היא "אכן לשחרר את השחקן, למרות דבריו של שחר אתמול".

בני יהודה, בני סכנין ומכבי הרצליה גיששו השבוע אצל השחקן, אבל ארבייטמן נחוש לשחק דווקא בהפועל תל אביב, והוא גם הבהיר זאת לשחר. נראה כי ספסולו של ארבייטמן במשחק אתמול, במקביל לעובדה שאושרי גיטא קיבל דקות משחק, גרמה לחלוץ לבקש לעזוב. "רוני לא ביצע את החילוף כי הוא רצה לגרום לשלומי ללכת, אלא בגלל שאושרי טוב יותר באימונים, ועושה רושם שהוא עושה התקדמות יפה", הסבירו הבוקר בקבוצה. גם תומר חמד הצעיר עשוי לקבל יותר דקות משחק. אם ארבייטמן לא יעזוב בכל זאת, חמד ישוחרר.

הקשר הברזילאי פאוליניו מנהל משא ומתן עם קבוצת קורינתיאנס הברזילאית ועשוי להצטרף אליה העונה.

אמש, בסיום המשחק אמר רוני לוי: "היה חשוב לנו מאוד לנצח, במיוחד את מכבי תל אביב, שבאו אחרי מומנטום. הניצחון מגיע לנו". לוי אף הסביר למה העדיף את אושרי גיטא על פני ארבייטמן: "גיטא מתאמן מצוין ועל פי איך שהוא מתאמן הוא שווה דקות משחק. אני תמיד אומר שמי שקובע את ההרכב הם השחקנים".

על כך שיעקב שחר הצהיר לפני תקופה קצרה שלא ישחרר את ארבייטמן אמר לוי: "יענקל'ה אמר את זה נכון לאותו רגע. במידה והשחקן יתעקש או שיענקל'ה יקבל הצעה קוסמת, הכל יכול להיות. בסיטואציה מסויימת התשובה יכולה להיות אחרת".

ג'ובאני רוסו, שהצטיין, היה אופטימי לגבי ההמשך: "אמרנו מההתחלה שמכבי חיפה מספיק טובה בשביל לרוץ לאליפות. עכשיו חבל על הנקודות שאיבדנו במשחק הקודם מול מכבי פתח תקוה. היום עשינו ניצחון וחזרנו בחזרה למסלול ולמאבק האליפות. השחקנים כאן עדיין מאמינים ואין דבר שהוא בלתי אפשרי. זה רק 7 נקודות וכמובן שנצטרך להמשיך ולהסתכל גם על בית"ר. יש לנו קבוצה טובה ובכל משחק אנחנו מתקדמים עוד ועוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully