וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "אני צריך את עזרת השחקנים, האוהדים והמועדון"

13.1.2008 / 14:21

מאמן בני יהודה קורא להתגייסות כללית: "השחקנים עם רגלי עופרת, יש ותיקים שצריכים לקחת יותר אחריות. אם לא אקבל עזרה, יהיה לי קשה"

יממה אחרי הפסד הליגה העשירי ברציפות (1:0 למכבי הרצליה), ערכה בני יהודה אימון שחרור באווירת נכאים. פניהם של שחקני הקבוצה הביעו אכזבה גדולה, והאימון התנהל בשקט מופתי. שחקני הקבוצה אינם מצליחים להבין איך הם נקלעו למצב הקשה הזה, ואחד השחקנים אף אמר: "כנראה שיש עלינו קללה מלמעלה. זה פשוט לא הגיוני, ואנחנו חייבים לצאת מזה כמה שיותר מהר".

הקשר הקרואטי הרוויה קובאצ'ביץ' נעדר מהאימון עקב מחלה, כמו גם אלי אברבנל הסובל מקרע במפשעה. אברבנל בכל מקרה ייעדר מהמשחק הבא בגלל כרטיסים צהובים. בבני יהודה רוצים להתחזק עוד השבוע במספר שחקנים וגורמים במועדון כבר התבטאו כי התפקיד שהכי נחוץ לקבוצה ברגע זה הוא קשר קדמי וגם חלוץ. הזר הנבחן קללו אביולה, מטרינידד וטובגו, נטל הבוקר חלק באימון ואמור להיבחן בימים הקרובים במדי הקבוצה. אביולה משחק כקשר קדמי, מתחת לחלוץ. אביולה הפגין כושר גופני לא רע ויציאה חזקה מהמקום, והוא ימשיך להיבחן בקבוצה.

המאמן אלי כהן נראה מיואש מאוד אמש, בתום ההפסד להרצליה. הבוקר הוא כבר נשמע מעט אופטימי: "עשרה הפסדים זו גיבנת שלא קל להסירה. גם הקבוצה שלידנו בטבלה מפסידות מהר, אבל אצלן היה איזשהו ניצחון או תיקו במהלך סיבוב המשחקים וזה דבר שנותן זמן להתאושש וזמן למחשבה. ברגע שיש רצף ארוך שכזה, זה מביא למומנטום שלילי ולחץ בלתי רגיל על השחקנים".

"זה פשוט לא יאומן", המשיך כהן, "מגיעים מולנו לחצאי מצבים ואנו סופגים שערים ומפסידים. כדי לצאת מהמשבר צריך להזרים דם חדש, אנרגיות חדשות, חמצן תקרא לזה איך שתרצה. כשהגעתי לקבוצה הובטח לי שיובא חיזוק וכזה בעל שיעור קומה. לא קל להביא שחקנים בתקופה כזו. אני מקווה שהזרין שצפויים להגיע יישנו את הקבוצה. נהיה חייבים לשנות בתוך הקבוצה. זה יעודד גם את השחקנים הקיימים. אנחנו רוצים להביא שחקנים חמים, שרק סיימו לשחק בדצמבר. אין לנו עכשיו זמן לנסיונות ומבחנים. אם נביא שלושה-ארבעה שחקנים טובים, נצליח לשרוד".

"מנטלית", אמר כהן, "יש פגיעה מאוד קשה בקבוצה. השחקנים רצים עם רגלי עופרת, מהלכים פשוטים לא מצליחים על המגרש. מדובר בשחקנים מוכשרים שרוצים מאוד להצליח והם זקוקים לסוג של עירוי דם בקבוצה, לחיזוק שיביא לשינוי במומנטום. שחקנים חדשים יבואו בלי הלחץ של ההפסדים שהקבוצה סוחבת, ויעזרו לנו לצאת לדרך חדשה. אמרתי שיש בעיות מנהיגות בקבוצה, אבל מנהגים לוקחים את המנהיגות לבד. בתקופה כזו של חוסר ביטחון, קשה לייצר מנהיגים בתוך הקבוצה. יש כאן ותיקים שצריכים לקחת יותר אחריות, ולבוא ולקחת את המשחק יותר מהאחרים. ניצחון אחד יכול לעשות ניסים ונפלאות בקבוצה. המועדון הזה הוא מועדון מסודר, וחשוב שהוא יהיה בכדורגל הישראלי".

כהן נשאל אם הוא מיואש מהמצב. "אני עדיין לא מיואש לגמרי, אבל אם לא אקבל עזרה, יהיה לי קשה. אני בסך הכל בן אדם, והגב שלי הוא לא כזה רחב. יש לי את היכולות, יש לי את הידע, ואני נמצא במועדון גדול, וכרגע אני צריך את עזרת השחקנים, האוהדים והמועדון. הכל צריך להתחבר לזרם אחד חזק, ויחד נוציא את העגלה מהבוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully