וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדריק בארדון סגר בבני יהודה

13.1.2008 / 16:26

נועלת הטבלה מתחמשת לקראת המשך מסע ההישרדות שלה בליגת העל. כל פרטי החוזה סוכמו עם הקשר הצרפתי של לבסקי סופיה

אחרי שספגה אמש (שבת) את הפסדה העשירי ברציפות, 1:0 למכבי הרצליה, בני יהודה יודעת שהיא חייבת חיזוק משמעותי אם ברצונה לשרוד בתום העונה בליגה. המנכ"ל משה דמאיו לא חסך, פתח את הכיס והחליט לחזק את הקבוצה בשם גדול, כשהביא את סדריק בארדון, שימריא הלילה (שני) ויגיע לישראל. הזהובים עקבו אחרי השחקן במשך תקופה ארוכה וניהלו משא ומתן חשאי על מנת להביאו לשכונה. דמאיו רכש את כרטיס השחקן של בארדון. אם שמו של הקשר הצרפתי נשמע לכם מוכר, הרי זה משום שהוא היה מועמד עד לא מזמן לחיזוק הפועל תל אביב.

הקשר הצרפתי בן ה-31 שיחק העונה בלבסקי סופיה הבולגרית, שעורכת בחלון ההעברות הנוכחי מעין מכירת חיסול. בשבוע שעבר מכרה האלופה הבולגרית להפועל תל אביב את הקשר דימיטאר טלקיסקי והבלם אלין טופוזאקוב. בארדון החל את הקריירה שלו באולימפיק ליון ושיחק בה עד שנת 1998. בתום אותה שנה עבר לראן בה שיחק שלוש שנים, עד שעבר ב-2001 לגנגאן. בארדון נחשב העונה לאחד הזרים המשובחים בליגה הבולגרית, כשגם מספר קבוצות צרפתיות הביעו התעניינת בו.

מנכ"ל הקבוצה משה דמאיו אמר הערב לוואלה! ספורט: "מצב הקבוצה בהחלט לא טוב, אפילו קשה מאוד, אנחנו לא ישנים ועובדים כבר הרבה זמן בשקט ובחשאי בכדי לחזק את הקבוצה בשחקנים מהרמה הגבוהה ביותר שניתן להביא לארץ. שמרנו את הקלפים קרוב מאוד לחזה כי המשא ומתן היה ארוך וקשה.

"השחקן שיגיע לישראל הערב ( סדריק בארדון ר.ב.), הוא קשר ברמה גבוהה מאוד, בעל רזומה עשיר ומפואר ברחבי אירופה, הכנסנו את היד עמוק לכיס וקיבלנו החלטה אסטרטגית לחזק את הקבוצה בשלושה שחקנים בעלי שיעור קומה, למרות כל העלויות הגבוהות למרות שהשוק אינו משופע בשחקנים כרגע. נהיה חייבים לפגוע בינגו בכל שחקן שיבוא כי אין לנו זמן לנסיונות ומבחנים.

"נביא שחקנים מהשורה הראשונה ויש לנו גם שני בלמים שאחד מהם צפוי להגיע, כנראה עוד השבוע. אני מנצל את ההזדמנות וקורא גם לאוהדים שיבואו ויתמכו בקבוצה דווקא ברגעים הקשים. אני מבטיח להם שההנהלה לא יושבת בחיבוק ידיים ועושה ימים כלילות בשביל להביא חיזוק ורכש לקבוצה. גם אם חשבו ששקטנו על השמרים זה לא נכון והתוצאות תגענה בימים הקרובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully