וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מעודדים עלייה

12.1.2008 / 18:35

לאחר שהביעו עניין בבני פילהבר, קשר יהודי המשחק בנבחרת ארה"ב ובדרבי קאונטי, עוקבים בקבוצה אחרי יהודי אמריקאי נוסף, ורומני

כבר אתמול (שישי) נודע כי מנהלה המקצועי של מכבי תל אביב, אבי נמני, יצא לאנגליה כדי לצפות במועמד לחזק את הצהובים. היום נודע כי בני פילהבר, קשר אמריקאי יהודי מדרבי קאונטי, יליד ברזיל, הוא הסיבה לכך. גורמים בכירים במכבי תל אביב אישרו את הידיעה. מחר (ראשון) יגיע פילהבר לקרית שלום כדי שהצוות המקצועי יוכל להתרשם מיכולתו.

פילהבר הגיע השנה לדרבי, פתח פעם אחת בהרכב ונכנס שבע פעמים נוספות כמחליף. הקשר הצעיר, בן ה-23, לא הספיק להבקיע עוד בפרמייר ליג. אל דרבי קאונטי הגיע פילהבר מהמבורג הגרמנית, אליה הגיע בעקבות הופעה מוצלחת ב"מכביה" של לפני שנתיים, אך שם לא שיחק אפילו משחק אחד בליגה. המשחק האחרון בו שיחק פילהבר היה הניצחון מול ניוקאסל בספטמבר, אז החליף את קני מילר, כובש השער עבור דרבי, בדקה ה-80. במדי הנבחרת האמריקאית כבש שני שערים ב-12 הופעות.

עוד שני שמות שעולים היום כמועמדים לחיזוק הקבוצה הם ג'ונתן ברנסטיין ופול קודריאה. ברנסטיין הוא יהודי אמריקאי, מגן בן 23, המשחק בקבוצת צ'יבאס בליגת ה-MLS האמריקאית, והוא אמור להגיע להתרשמות ביחד עם פילהבר מחר. קודריאה הוא קשר אחורי ממוצא רומני המשחק בקבוצת סיינה האיטלקית, ובעבר שיחק בנבחרת רומניה. במכבי תל אביב מנהלים בימים האחרונים מגעים עם הרומני, ונודע כי הקבוצה מאוד מעוניינת בשירותיו, אך לא בטוח שירצה לבוא לארץ, וייתכן כי יהיה אחד משחקני החיזוק של הקבוצה בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully