וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי הרצליה ניצחה את בני יהודה 0:1

12.1.2008 / 21:21

בני יהודה הציגה יכולת דלה וספגה הפסד עשירי ברצף, 1:0 להרצליה. אנטויה כבש. כהן: "בלתי נתפש. אין מרכז שדה ויש הרבה לחץ"

בני יהודה כנראה לא מבינה עד כמה המצב חמור. עם שחקנים, שבשיאם שווים מרכז עד סוף טבלה בליגה הלאומית, הזהובים נראים רע וממשיכים להפסיד. הפעם הם נוצחו על ידי מכבי הרצליה בקרב התחתית שהעניק הרבה אוויר לחניכים של פרדי דוד שעלו זמנית למקום השמיני.

אצל הזהובים אין שום בשורה, כשמשה ביטון מתקשה לחזור ליכולת מלפני שנתיים, והחוד של בני יהודה נראה אומלל. צ'טם אנטויה, שהובא בפגרה, הראה בדיוק מדוע הוא הגיע כשכבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-42. מכבי הרצליה, שמגלה העונה יכולת טובה דווקא בחוץ, ממשיכה לעשות את זה גם כעת ותנסה להיחלץ עוד יותר מהתחתית בקרב חשוב נוסף בשבוע הבא מול הפועל תל אביב.

בתוך כך, קלארנס אביולה, חלוץ מטרינידאד, הגיע להתרשמות לשבועיים בבני יהודה, כאשר פרטי החוזה שלו מסוכמים ואלי כהן אמור לראות אותו בפעולה כשבמידה ויתרשם ממנו, הוא יוחתם. "אני מודע למצב הקשה של הקבוצה, אני מקווה מאוד שאוכל לעזור לה להיחלץ. הגעתי לישראל כדי לצבור ניסיון בינלאומי כי לפי דברי מאמן הנבחרת שלי, חשוב שאשחק גם מחוץ למדינה כדי לצבור נסיון בינלאומי".

מהלך המשחק

דקה 12 - בני יהודה שלטה עם פתיחת המשחק, כאשר משה ביטון קיבל כדור מצוין מיוסי רוזן, נמנע ממלכודת הנבדל ושלח כדור מ-16 מטר אלכסונית החוצה.

דקה 20 - מכבי הרצליה נכנסה למשחק, כאשר שלו מנשה הגיע למצב בעיטה טוב מ-18 מטר, אך סיים עם בעיטה חלשה לידיים של ניל אברבנל.

דקה 22 - כדור קרן של יוסי רוזן הגיע לאסי בלדוט שנגח היטב מ-5 מטר לקורה הקרובה. איתמר ניצן, שוער מכבי הרצליה, חילץ את הכדור על קו השער.

דקה 42 - גול! בניגוד למהלך המשחק, מכבי הרצליה הצליחה להבקיע כשצ'טם אנטויה קיבל כדור מאגף שמאל, התקדם לכיוון האמצע ובעט מ-20 מטר פצצה לקורה הקרובה. 0:1 להרצליה.

דקה 72 - ההזדמנות של המשחק הייתה שייכת לבני יהודה ולמשה ביטון, אחרי שאסי בלדוט הגביה לו כדור אל תוך הרחבה, אך החלוץ נגח החוצה מקרוב מ-7 מטר.

הרכב בני יהודה: ניל אברבנל, אלי אברבנל (איציק עזוז 46), יאיר אזולאי, זאב חיימוביץ', אסי בלדוט, אימורו לוקמן, הרוויה קובאצ'ביץ', יוסי רוזן (תמיר כחלון 62), עוז ראלי , אלירן עטר (מוחמד כחטארי 80), משה ביטון.

הרכב מכבי הרצליה: איתמר ניצן, אסי משיח, מיטייה מורץ, דייהו דייויס, כפיר אדרי, איתן עזריה, שלו מנשה (אלנתן סלמי 78), עומר בוקסנבוים (אושרי אלפסי 87), מהרן ראדי, צ'טם אנטויה, סעיד מקאסי (שי ביטון 90).

אלי כהן: "זה פשוט בלתי נתפש"

בסיום המשחק, כ-100 אוהדים של בני יהודה המתינו מחוץ לחדרי ההלבשה. אלי כהן ישב במשך דקות ארוכות בחדרו של המנכ"ל, משה דמאיו, והשניים שוחחו על מצב הקבוצה. חלק מהשחקנים הוברחו מיציאה צדדית. המנכ"ל משה דמאיו והמנהל חזי ראלי ספגו קללות מהקהל.

"אחרי משחק כזה אין מילים. מה יש להגיד?", אמר אלי כהן. "בשלושת המשחקים שאני נמצא בקבוצה הגיעו מולנו, אולי, לחמישה או שישה מצבים ומהם ספגנו שלושה שערים, שהביאו לשלושה הפסדים. זה פשוט בלתי נתפש. אנחנו חייבים להתחזק. כבר בראשון צריכים להגיע שני שחקנים, ואנחנו חייבים להביא לפחות ארבעה שחקנים כדי לרענן את השורות. אין לנו מרכז שדה וצריך להפסיק מיד עם משחק ההגבהות והכדורים הארוכים. אפשר היה לראות בלי ספק שחלק מהשחקנים שיחקו עם פיק ברכיים. יש הרבה לחץ. נהיה חיייבים לעצור את המפולת אפילו עם תיקו, העיקר לעצור את שרשרת ההפסדים".

לגבי שחרורו של דוארטה אמר כהן: "זו לא טעות. בשני המשחקים שהוא שיחק, הוא לא תרם שום דבר. שחקן כזה לא מתאים למאבקי תחתית. לכן שיחררנו אותו".

בצד המנצח כולם הבינו את משמעות הניצחון, ופרדי דוד, מאמן מכבי הרצליה, אמר: "אמרתי לשחקנים לפני וגם במחצית שלאור תוצאות המחזור יכול להיות לנו יום גדול, וזה אכן קרה. לא היה משחק עם כדורגל גדול, אבל הייתה נחישות, הייתה הקרבה ועל זה מגיע כל הכבוד לשחקנים. הגדלנו פער מהיריבות שלנו, וזה הכי חשוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully