וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - הרצליה: חלוץ מטרינידד וטובגו יגיע לשכונה

קלרנס אביולה (24) צפוי לנחות בקבוצה מחר למבחנים. אלי כהן לקראת הרצליה: "גם תיקו תהיה תוצאה טובה, העיקר לא להפסיד שוב"

קלרנס אביולה, חלוץ בן 24 מטרינידד וטובגו, צפוי לנחות מחר (שבת) למבחנים בבני יהודה, שמחפשת באופן נואש חיזוק שיעזור לה להיחלץ מהמקום האחרון בטבלה.

לקראת משחק התחתית הגורלי מחר (19:30) מול מכבי הרצליה, אמר המאמן אלי כהן: "אנחנו מחכים שיגיע המשחק שיעצור את רצף ההפסדים שלנו. כרגע מבחינתנו גם אם נעשה תוצאות תיקו זו תהיה תוצאה טובה. העיקר לא להפסיד שוב. אנחנו רוצים לצאת מהמשבר שאנחנו נמצאים בו ולחזור ליכולת הרגילה. כרגע הדברים עדיין תלויים בנו, ונרצה להמשיך ולגרום לכך שהדברים יהיו תלויים בנו".

בקבוצה ייערכו מספר שינויים בהרכב, כאשר המשמעותי בהם צפוי להיות בין הקורות, כאשר ניל אברבנל, שוער המשנה, יפתח בהרכב במקומו של דלה איינוגבה, שנמצא במחנה אימון עם נבחרת ניגריה לקראת אליפות אפריקה הקרובה. מוטי אברג'יל, שהובא לקבוצה במהלך הפגרה ישמש כשוער שני.

כרגע מסתמן כי אסי בלדוט צפוי לתפוס את מקומו של המגן סאלם אבו סיאן המורחק. יוסי רוזן יפתח בקישור יחד עם אלירן עטר ועוז ראלי. אלי ביטון שהחלים מקרע בשריר הירך האחורי צפוי להיכלל בסגל, ויפתח על הספסל. החלוץ הברזילאי ז'וז'ה דוארטה נמצא בסין וקרוב לסיכום עם קבוצה מהליגה הראשונה, ולא יהיה בסגל הזהובים למשחק בשבת. במהלך האימון תירגל אלי כהן הנעת כדור תחת לחץ וכמו כן תירגל מצבים התמודדות מול מצבים נייחים.

חניכיו של אלי כהן מגיעים למשחק כאשר הם סוחבים על גבם 9 הפסדים רצופים ונמצאים במקום האחרון בטבלה. גם הבעלים חזי מגן, מודע למצב הקשה ואמר: "הגיע הזמן לעצור את רצף ההפסדים, ואני מקווה שנעשה את זה בשבת. אנחנו עושים את כל המאמצים, כולם מדברים אחד עם השני וכמובן שגם אני מדבר איתם. אנחנו במקום האחרון במצב רע מאוד, ונשתדל שזה ייפסק".

מגן מודה שהמיקום בטבלה לא מועיל למצב הרוח של השחקנים. "אין יותר רע ממחשבות שבאות אחרי הפסד אבל זה מנת חלקנו בשבועות האחרונים. אנחנו צריכים לדעת להתמודד כם עם זה ובעיקר לדעת איך יוצאים מזה. אנחנו חלילה וחס לא רוצים לחשוב על ירידת ליגה, אך מצד שני אסור לנו לשכוח שאנחנו נמצאים במקום האחרון שממנו יורדים ליגה". מגן גם התייחס לכך ששאר יריבותיו לתחתית עסקו בפגרה האחרונה בהתחזקות הסגל: "אנחנו מחפשים להתחזק", אמר מגן, "ואני מקווה שכבר בשבוע הבא זה יקרה. אנחנו בקשר עם כל העולם, אבל לא ניקח שחקנים שלא יחזקו אותנו".

הרכב משוער: ניל אברבנל, אלי אברבנל (איציק עזוז), יאיר אזולאי, זאב חיימוביץ', אסי בלדוט, אימורו לוקמן, הרוויה קובאצ'ביץ', יוסי רוזן, עוז ראלי , אלירן עטר, משה ביטון.

הרצליה מחפשת הגנה. וגם התקפה

מכבי הרצליה תגיע בשבת (19:30) לבלומפילד למשחק חשוב מול בני יהודה. אחרי שתי תוצאות תיקו, מול מכבי נתניה ובית"ר ירושלים, פרדי דוד ושחקניו נשארו עם מחמאות, אבל עדיין עמוק במאבקי התחתית. הפעם האחרונה שהרצליה טעמה את טעם הניצחון, היתה בתחילת נובמבר, ובשרון מחפשים שלוש נקודות כאוויר לנשימה. הבעיות בסגל הקבוצה תמשכנה גם מול סוגרת הטבלה. הקשר אסי משיח, שחתם השבוע בקבוצה, יפתח ככל הנראה, אבל יתופקד בהגנה, וזאת משום פציעתם של מרסיו ג'ובאניני וחיים מלכה (קרע במפשעה). בשל חסרונם של השניים, ייתכן שגם דייהו דייויס יוסט לעמדה הגנתית.

הרצליה, שכבשה רק שלושה שערים בששת משחקיה האחרונים, תפתח עם שני חלוצים, סעיד מקאסי וצ'טם אנטויה, בתקווה לשפר את ממוצע השערים הגרוע (0.85 למשחק) מול הזהובים.

הרכב משוער: איתמר ניצן, אסי משיח, מיטייה מורץ, דייהו דייויס,כפיר אדרי, איתן עזריה, שלו מנשה, עומר בוקסנבוים, מהרן ראדי, צ'טם אנטויה, סעיד מקאסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully