וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני יצא לאנגליה לחפש חיזוק

11.1.2008 / 10:36

הג'נרל מנג'ר יחפש קשר זר בפרמיירליג. שניידר יגיע לארץ בשבוע הבא קמנאן: "מכבי ת"א היא אחת הקבוצות הטובות בישראל"

אלכס שניידר, הבעלים המיועד של מכבי תל אביב, ינחת בארץ בשבוע הבא ויוכל להתרשם לראשונה מהקבוצה אותה ירכוש כשיגיע לצפות במשחקה מול קרית שמונה. ביום שני הקרוב תתקיים פגישה נוספת בין נציגי שניידר להנהלת מכבי תל אביב כדי לסכם את הפרטים האחרונים בעיסקת הרכישה. הקפטן והג'נרל מנג'ר, אבי נמני, המריא הבוקר (שישי) לאנגליה על מנת לחפש קשר זר לחיזוק הקבוצה.

אתמול ערכה הקבוצה אימון הכנה לקראת משחק החוץ נגד מכבי חיפה ביום ראשון בקרית אליעזר. בקבוצה מעודדים משני הניצחונות הרצופים, שהרחיקו קמעה את הקבוצה ממאבקי התחתית, אבל עדיין מודעים היטב לכך כי הם רחוקים מלהינצל.

עומר פרץ, שהחלים משבר בקרסול וחזר לאימונים מלאים, צפוי להיות בסגל, לראשונה מזה חודשיים וחצי. הבלם מילאן מרטינוביץ', שספג מכה בראשו במשחק הקודם בכפר סבא, כשיר לחלוטין והתאמן כרגיל. יוסי שבחון ממשיך להתאמן עם חבישה על ידו, אבל הוא צפוי לפתוח. ארז מסיקה ערך אימון ריצה קל בלבד. הקפטן אבי נמני ערך אימון מלא.

"זה בהחלט היה שבוע טוב עבורי. אני מקווה להמשיך את זה גם במשחק הבא", אמר החלוץ יאניק קמנאן. "יהיה לנו קשה מאוד ביום ראשון. אני מקווה שנכפר על התוצאה מהסיבוב הראשון (3:0). אני חושב שסוף סוף התחלנו להבין מה עשינו בסיבוב הראשון ואנחנו רוצים לשנות את זה".

קמנאן הסביר איפה מתחיל השינוי: "אני חושב שהכול בפנים. לא צריך לדבר יותר מדי. כשאתה רואה את עצמך במצב כזה, אתה יודע שאתה לא רוצה להיות במקום האחרון בטבלה ולהראות בצורה כזה. חזרנו מהפגרה והבנו שצריך לשנות חשיבה וגישה. התחלנו להקשיב להוראות המאמן ואת המשחק הראשון ניצחנו. ברור שעדיין לא ניצלנו. יש עוד 20 משחקים ויש מספיק זמן להציל עצמנו.

"עדיין יש לחץ. במועדון כמו מכבי תמיד יש לחץ, אבל כמקצוען צריך לדעת להתמודד עם זה. מי שלא מוכן לזה לא צריך להיות שחקן. עם או בלי חיזוק אני מאמין שמכבי היא אחת הקבוצות הטובות בישראל. עברנו העונה הרבה שינויים וכעת, יש יותר שקט מסביב. אני מקווה שמעכשיו יהיה בסדר. אנחנו צריכים לשנות גישה. אני מקווה שנביא תוצאות. נעשה את המיטב לנצח בחיפה, עדיין אנו צריכים להתמקד בנו וברצונות שלנו, ושהקבוצה הטובה תנצח".

"מכבי ת"א נמצאת כיום במקום אחר"

"אנחנו בהחלט לא שוכחים את התוצאה מהמשחק הראשון", אמר המאמן ניר לוין. "אנחנו זוכרים שמכבי חיפה ניצחה בבלומפילד בצורה משכנעת, אבל מכבי תל אביב נמצאת היום במקום שונה. גם מבחינת היכולת, הביטחון והמיקום בטבלה. העובדה שהמשחק יהיה בקרית אליעזר, נותנת יתרון מסוים למכבי חיפה, אבל נשתדל להמשיך את המומנטום המסוים שאנו נמצאים בו.

"הרבה פעמים שאלו אותי על חיזוק ותמיד אמרתי שמעבר לחיזוק בשחקנים מבחוץ, אנחנו צריכים להתחזק גם מבפנים. כלומר, בטקטיקה וביכולת הקבוצתית והאישית. אני שמח שבתקופה האחרונה החיזוק הפנימי הזה בא לידי ביטוי במשחק ובתוצאות. זה לא אומר שאנחנו לא עובדים על חיזוק מבחוץ. הקבוצה תתחזק. אני לא יודע בכמה שחקנים ואיזה שמות, אבל אנחנו עובדים על זה ונעשה זאת בצורה מסודרת ויסודית. כשמנצחים בכפר סבא 0:3 אפשר לעשות את זה עם פחות לחץ".

כשנשאל אם נחלצה הקבוצה מהתחתית אמר נחרצות: "לא. אנחנו עדיין קרובים אליה. אנחנו מסתכלים למעלה, אבל גם מציצים בחטף למטה לראות מה עשו הקבוצות מאחורינו. עדיין לא ברחנו לגמרי ממאבקי התחתית. בסיבוב השני צברנו 7 נקודות, אבל אנחנו זוכרים שבכל הסיבוב הראשון צברנו מספר נקודות דומה ולכן, יש לנו חוב גדול להשלים. נקווה שהמומנטום של 10 נקודות בארבעת המשחקים האחרונים יימשך".

לגבי השקט היחסי השורר את המועדון הוסיף לוין: "יש פתאום יותר שקט. חלק מזה תלוי בתקשורת. מי שלא עשה את השקט זה המעגל מסביב לקבוצה - התקשורת ותהליך המכירה. עכשיו יש לנו שקט. מי שצריך לטפל בעניינים המנהלתיים עושה זאת ועוזר לנו להתרכז רק בכדורגל. ככה צריך להיות כל הזמן, זה לא משהו חריג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully