וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן יוסף סיכם עקרונית במכבי ת"א, בית"ר לא תשחררו

הבלם השיב בחיוב להצעת מכבי ת"א לשלוש וחצי שנים, אבל האלופה הטילה וטו והוא יישאר בבירה. הצהובים ימשיכו לחפש בלם

בלם בית"ר ירושלים, תומר בן יוסף, כבר סיכם עקרונית במכבי תל אביב. אמש (שני) נערכה פגישה בין סוכנו של השחקן, רונן קצב, לבין עוזי שעיה, מנכ"ל מכבי תל אביב, והג'נרל מנג'ר אבי נמני, בה השיב בן יוסף בחיוב להצעתה של מכבי תל אביב לחוזה לשלוש שנים וחצי, אלא שאורי שלו, כתב וואלה! ספורט, מוסיף כי בבית"ר ירושלים חושבים אחרת, כשהודיעו כי לא ישחררו את השחקן והוא יישאר בקבוצה.

בהודעה רשמית שהוציאה הנהלת מועדון בית"ר נמסר: "אנו מודים לשחקן תומר בן יוסף על רצונו להיות חלק פעיל בקבוצת הכדורגל של מכבי תל אביב ולשם כך אף הסכים להשתחרר מבית"ר ירושלים, אך מאחר שבשלב זה בית"ר אינה משחררת את השחקן, נמשיך במאמצינו לאתר שחקני חיזוק ראויים אחרים".

סוכנו של בן יוסף, רונן קצב, אמר טרם הסירוב של בית"ר: "לא כל הפרטים סגורים, אנחנו ממתינים להסכמות בין הקבוצות, וברגע שזה יקרה נשב עם מכבי בשביל לעשות את הפיניש הסופי של החוזה". במכבי תל אביב קיוו להתמקד בחיפושים אחרי קשר אחורי וחלוץ זרים בכדי להשלים את חיזוק הסגל, כשהמועמדים המובילים כרגע הם הקשר האחורי הקולומביאני חיירו פאטיניו והחלוץ פרנסיס קיוויו. עם הוטו של בית"ר, ייאלצו להמשיך בחיפושים אחרי בלם.

הקבוצה חזרה להתאמן הבוקר, אחרי שזכתה אתמול ליום חופש. מילאן מרטינוביץ', שנפגע בראשו במשחק הניצחון על הפועל כפר סבא בשבת (0:3), חזר להתאמן. אחרי הצהריים תקיים הקבוצה משחק אימון מול קבוצת הנוער של המועדון. ביום רביעי אמורה להיפגש ההנהלה החדשה של המועדון עם לוני הרציקוביץ', בכדי לשבת ולהגיע לסיכומים אחרונים בעניין עסקת המכירה.

נציגיו של הרוכש אלכס שניידר קיבלו לידיהם השבוע את הדו"חות הכספיים של חודש דצמבר האחרון, ומחר בפגישה צפויים הצדדים לעבור על הפרטים הקטנים שעדיין לא סוכמו. כזכור, בשבוע שעבר הצהיר אביב בושינסקי, חבר ההנהלה החדשה, כי עסקת המכירה סגורה, ונותרו רק מספר פרטים טכניים לסגור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully