וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסאן" טוען: טוטנהאם רוצה את בן חיים

7.1.2008 / 9:48

חואנדה ראמוס מעוניין להפוך את הבלם הישראלי לרכש הראשון שלו, ברבאטוב מכחיש כי ברצונו לעזוב. רפא בניטז מרגיש את האדמה רועדת

"הסאן", אחד מהצהובונים המובילים באנגליה (חוץ מאשר בליברפול כמובן) טוען הבוקר (שני) שמאמן טוטנהאם, חואנדה ראמוס, מעוניין בטל בן חיים ורוצה להפוך אותו להחתמה הראשונה שלו כמאמן הספרס.

על פי הצהובון, המאמן הספרדי יהיה מוכן להוציא 8 מיליון ליש"ט מתקציב הרכש שלו על בלמה הישראלי של צ'לסי, שמאז עזיבתו של מוריניו את הכחולים מאבד יותר ויותר את מעמדו. לאחרונה רכשה צ'לסי את הבלם הסרבי ברניסלב איבנוביץ' ולמרות פציעתו של ג'ון טרי, לא נראה שבן חיים נמצא בתכניות של אברהם גרנט.

טוטנהאם רכשה בקיץ את בלם נבחרת צרפת הצעירה, יונאס קאבול, אך למרות עתידו המבטיח, בהווה קאבול מעט מאכזב. הפציעות החוזרות ונשנות של לדלי קינג הביאו את ראמוס לחפש אופציה נוספת במרכז ההגנה וכאמור, על פי "הסאן", בן חיים מועמד.

ברבאטוב סותר את סוכנו

דימיטאר ברבאטוב לא ממש סופר את הסוכן שלו. אחרת איך תסבירו את העובדה שמספר ימים בלבד אחרי שהאדם המייצג את כוכב טוטנהאם אומר כי השחקן מעוניין לעזוב, ברבאטוב מצהיר חד משמעית: "הסוכן שלי טועה, אני רוצה להישאר".

סוכנו של החלוץ בן ה-26, אמיל דנצ'ב, צוטט כשאמר כי ברבאטוב מעוניין להצטרף מועדון גדול יותר. בעניין הזה אמר השחקן: "יש יותר מידי ספקולציות סביב השם שלי, אך רובן הן שטויות. זה אבסורד ואני עייף מלראות את השם שלי בעיתונים. אני רוצה לחיות בשקט וזה מתחיל להיות מוגזם", אמר הבולגרי בראיון טלוויזיוני.

"אני שחקן של טוטנהאם ואני מנסה לעשות את המקסימום, כך שאוכל לעזור לקבוצה שלי", הוסיף ברבאטוב. "אני שמח כשאנחנו משחקים טוב ואני אומלל כאשר אנחנו מפסידים". עוד לפני ההכחשות, סיפר מאמנו בטוטנהאם, חואנדה ראמוס, שהשחקן שווה לא פחות מ-40 מיליון ליש"ט. בנושא הזה אמר הבולגרי: "זה מגוחך, אני לא חושב שאני שווה כל כך הרבה כסף. אני בסך הכל עושה את העבודה שלי וכובש שערים. אני לא משחק לבד בקבוצה".

בניטז: "אני רוצה להישאר בליברפול"

האדמה בליברפול ממשיכה לנוע בחוסר שקט. קבוצות גדולות ואלופות כבר סיימו בעבר בתוצאות תיקו מול יריבות נחותות בגביע האנגלי, הרי זה כל הקסם, אבל ה-1:1 של האדומים בלוטון הצטרף ליכולת לא טובה ולתוצאות חלשות לאחרונה.

רפא בניטז שומע בימים האחרונים את השם של מוריניו, שמועות על חזרה שלו לספרד ועוד. ביחד עם היחסים המעורערים שלו עם הבוסים האמריקאים, נדמה כאילו כל יום הבלון הזה עשוי להתפוצץ. "הכל ברור", אמר אתמול בניטז, "אני אוהב את המועדון, אני אוהב את האוהדים, אני רוצה להישאר. יש לי עוד שנתיים בחוזה ואשמח להשלים אותן. אני חושב שהבעלים של המועדון רוצים את אותו הדבר, אבל האם אני צריך לשאול אותם את השאלה הזו כל יום? אנחנו עובדים קשה עכשיו כדי לשפר את הקבוצה לקראת העתיד".

על התיקו הלא מחמיא מול לוטון אמר המאמן: "עבדנו קשה, אבל אחרי שאתה כובש שער אתה צריך להיעזר בניסיון שלך. ספגנו כעבור 3 דקות וזה היה מאוד מאכזב".

לוטון מהליג 1, היא הליגה השלישית, לא נפלה מליברפול לאורך כל המשחק ובדקות מסויימות אף עלתה עליה. מאמן ההאטרס, קווין בלאקוול, שפע מחמאות לקבוצתו: "הקבוצה שלי יצאה למגרש וגרמה לליברפול להיראות רע. אם היינו קצת יותר ערמומיים, היינו יכולים לנצח ללא קושי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully