וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם קטנה על ברבאטוב

31.12.2007 / 11:03

"הוא חייב לשחק במועדון שמתאים לשאיפות שלו", אומר סוכנו של הבולגרי. סאות'גייט מבקש משירר: "תודיע שאתה לא רוצה לאמן את ניוקאסל"

אמיל דאנצ'ב, סוכנו של חלוץ טוטנהאם דימיטאר ברבאטוב, הודיע אמש לכלי התקשורת באנגליה כי השחקן מרוצה בטוטנהאם, אך ירצה לעזוב ל"מועדון גדול יותר". הבולגרי היה כוכב גדול בטוטנהאם מאז הגיע ב-2006, אך דאנצ'ב פנה השבוע לדניאל לוי, יושב הראש של התרנגולים ואמר: "דימיטאר רוצה להגשים את הפוטנציאל שלו ולזכות בתארים". לוי התעקש לציין כי הוא מעדיף להתמקד בבנייה לטווח ארוך, ולכן יעדיף לא לשחרר שחקנים.

ברבאטוב מוזכר תכופות כמועמד למנצ'סטר יונייטד, וכמובן שהצהרותיו של הסוכן הגיעו בזמן הנכון כדי ליישם את אותו מעבר, רגע לפני פתיחת חלון ההעברות. החלוץ כבש 22 שערים בעונה שעברה בווייט הארט ליין, והעונה, למרות תקופה בינונית, הספיק להבקיע 11, כולל רביעייה ב-4:6 על רדינג. "ההופעות שלו במשחקים הן הוכחה למחויבות שלו לאוהדים ולחבריו לקבוצה", אמר דאנצ'ב לעיתון ה"סאן".

"האוהדים חייבים להבין שדימיטאר יהיה בן 27 בחודש הבא, והזמן מתחיל להיגמר כדי שהוא יוכל לשחק במועדון שיעמוד בשאיפות שלו", הוסיף הסוכן", "אני רוצה להבהיר שלא מדובר רק בכסף, אלא בהגשמת שאיפותיו הספורטיביות. אחרי שטוטנהאם החלה רע את העונה, קשה להאמין שהם יעשו משהו גדול העונה".

אגב לוי, יושב הראש גם הודיע כי מלבד חוסר הרצון של המועדון לשחרר שחקנים, טוטנהאם גם תעדיף לא לרכוש שחקנים משמעותיים בחלון ההעברות הקרוב. "כולנו בטוחים שחלון ההעברות בינואר הוא הזמן הגרוע ביותר לרכוש שחקנים טובים, כך שלא נעשה עסקים לא יעילים".

סאות'גייט לשירר: "תגיד משהו"

ניוקאסל נמצאת במצב איום בליגה. מקום 11, עם שמונה הפסדים, הביאו את סם אלרדייס, המאמן המצליח מבולטון, להפוך למועמד כמעט ודאי לפיטורים. בתוך אותה תקופה, כמעט כרגיל בשנים האחרונות, קוראים הג'ורדיז ביציעים בשמו של אלן שירר, כוכב הקבוצה לשעבר. אחרי ההפסד האחרון, 2:1 לצ'לסי בסטמפורד ברידג', החלו בניוקאסל לרחוש גם חדר ההלבשה כנגד המאמן, כשבתקשורת האנגלית מפורסם כי שחקני הקבוצה הוותיקים החלו להתייאש מאלרדייס. שירר אגב, שומר על שתיקה.

גארת סאות'גייט, מאמן מידלסבורו ובן דורו של שירר, קרא היום לחלוצה לשעבר של ניוקאסל להודיע אם יהיה מעוניין להחליף את אלרדייס בתפקיד. "סם הוא מאמן מאוד מנוסה, ואני בטוח שהוא יצליח להוביל את הקבוצה גם במצבם הקשה כרגע. אני בטוח שאלן יוכל לעזור אם יגיד שהוא לא מעוניין".

"כל מה שאני יודע", הוסיף סאות'גייט, "זה שניוקאסל במקום גבוה יותר מזה שהיה בעונה שעברה באותו שלב, ואני בטוח שהם גם יסיימו את העונה במקום גבוה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully