וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוארטה עובד על ויזה לסין

החלוץ הברזילאי מחזיק בהצעה מהליגה הסינית ולא נראה שבני יהודה תעמוד בדרכו. גם הודז'יץ' עשוי להיות משוחרר. אסולין מועמד להגיע

בני יהודה ערכה הבוקר (ראשון) אימון שחרור, פחות מיממה לאחר ההפסד במשחק התחתית להפועל תל אביב (1:0). סאלם אבו סיאם, שהורחק במשחק, ערך היום אימון עם השחקנים המחליפים.

החלוץ הברזילאי ז'וזה דוארטה הגיע הבוקר לשגרירות סין על מנת להוציא ויזה סינית. דוארטה מחזיק בהצעה מהליגה הסינית וצפוי לצאת להתרשמות ולבחון את ההצעה בימים הקרובים. בבני יהודה מאוכזבים מאוד מיכולתו של החלוץ ובכל מקרה הוא אחד מהמועמדים לעזיבה במהלך חלון ההעברות הנוכחי.

המאמן אלי כהן מעוניין לחזק את הקבוצה בבלם זר וכן בקשר התקפי. שני הזרים שכנראה ישוחררו מהקבוצה הם הבלם הבוסני סלבר הודז'יץ' וכאמור דוארטה. הודז'יץ' עצמו חולה ולא התאמן היום. בקבוצה עוקבים בדריכות אחרי ההתפתחויות של ליאור אסולין וגורם בקבוצה התבטא היום כשאמר: "אם הפועל תל אביב ישחררו את אסולין וליאור ירצה לבוא לשחק בבני יהודה, בהחלט נבדוק את האפשרות הזו".

שחקן אמר היום על מצבה הקבוצה: "אין ספק שכרגע אנחנו המועמדים מספר 1 לירידה וכדאי מאוד שכולם כאן יתעוררו. זו פשוט שערורייה איך שאנחנו נראים. לא ייתכן שכל משחק אנחנו מקבלים שער מחצי מצב שמגיעים מולנו. יש כאן שחקנים שכנראה לא עומדים בלחץ ואולי הם לא צריכים להיות איתנו".

דלה איינוגבה ייצא היום לספרד ויצטרך למחנה האימון של נבחרת ניגריה העושה לקראת אליפות אפריקה. ניל אברבנל יתפקד כשוער ראשון בזמן אליפות אפריקה ומוטי אברג'יל יישב על הספסל כשוער שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully