וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האמונה והביטחון חזרו לשחקנים"

במכבי תל אביב נשמו לרווחה אחרי ניצחון הליגה השני ברציפות ומקווים להמשיך את המומנטום. שבחון שבר את ידו, אבל יהיה כשיר לחיפה

הניצחון 0:3 אמש (שבת) בכפר סבא, גרם לשביעות רצון גדולה מאוד בקרב השחקנים והנהלת המועדון. הקבוצה חזרה בכושר טוב מאוד מהפגרה ועכשיו תתרכז בהכנות למשחק החוץ המסקרן מול מכבי חיפה בשבוע הבא.

הג'נרל מנג'ר, אבי נמני, התייחס הבוקר לנושא חזרתו למגרשים ואמר: "הכוונה שלי היא לנסות לחזור לשחק בעוד כחודש, נראה מה יהיה, זה התכנון כרגע, אבל הכל יכול להיות". נמני שחזר לאחרונה להתאמן באופן מלא עם הקבוצה, נמצא בשלבי החלמה מהקרע בשריר הארבע ראשי ברגלו ולא מן הנמנע שינסה לחזור לשחק אם ירגיש שהחלים במאת האחוזים.

בתוך כך ממשיכים במכבי בחיפושים אחרי שחקני חיזוק זרים לקבוצה. בהנהלת המועדון בודקים בכל יום מספר מועמדים כאשר ההחלטה בשלב זה היא להביא קשר אחורי וחלוץ זרים, בעלי שיעור קומה. גורמים במועדון אישרו כי מתנהל משא ומתן עם מספר מועמדים.

רונן קצב, סוכנו של הבלם תומר בן יוסף, הכחיש היום את הידיעות על כך שבן יוסף החליט להישאר סופית בבית"ר. קצב התייחס לנושא ואמר: "כרגע אין עדיין שום סיכום בינינו לבין מכבי תל אביב, אבל אני בהחלט לא פוסל את האפשרות שבסופו של דבר בן יוסף יגיע למכבי. הכל יכול לקרות, כרגע הוא בבית"ר והוא מחויב בשלב זה רק לבית"ר ירושלים"

הניצחון אמש, הפיח הרבה תקוות בקרב שחקני הקבוצה לגבי המשך הליגה. שחקן בכיר אמר: "כשכולם עולים למגרש עם ביטחון, הדברים נראים אחרת. השחקנים נלחמו ונתנו מאה אחוז במשך כל המשחק. הביטחון חזר אלינו וגם האמונה. עבדנו קשה מאוד בפגרה ואתמול ראינו תוצאות".

השחקן כבר מסתכל לעבר המשחק הבא ומוסיף: "אני בטוח שיש לנו סיכוי להוציא נקודות גם מול מכבי חיפה, הכל תלוי באמונה ובמוטיבציה שנביא למגרש. אני מקווה שנצליח לעשות סדרה של 5-6 משחקים טובים יחד עם ניצחונות ואז יהיה אפשר לדבר על ההמשך. כרגע המצב שלנו עדיין לא טוב. אסור לשכוח לרגע שאנחנו רק 5 נקודות מהקו האדום. צריך להמשיך לעבוד קשה. יש כאן קבוצה טובה, שחקנים טובים ויחד עם החיזוק שצפוי להגיע בקרוב נהיה אפילו טובים יותר".

הבלם מילאן מרטינוביץ' שנפגע אמש בראשו, עבר בלילה בדיקת C.T ושוחרר לביתו לאחר שממצאי הבדיקה לא הראו שום פגיעה רצינית. הבלם נצטווה לנוח יומיים ואמור לחזור להתאמן ביום שלישי. יוסי שבחון ספג במהלך המשחק מול כפר סבא מכה חזקה ביד והוא סובל משבר קטן. ידו של שבחון תגובס, אבל הוא צפוי להיות כשיר לחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully