וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד - קרית שמונה: ושוב איתכם, גונזאלס

הקבוצה מעיר הנמל תיעזר בכריסטיאן גונזאלס, שחזר אחרי מספר חודשים. בן שמעון: ""זה שאנחנו מעליהם בטבלה לא אומר כלום"

הבלם האורוגוואי כריסטיאן גונזאלס יערוך בשבת (שבת, 18:00, אצטדיון הי"א), הופעת בכורה מחודשת, בהרכב מ.ס. אשדוד, במשחק הבית שלה מול הפועל קרית שמונה. גונזאלס, ששיחק באשדוד בעונה שעברה, חזר לארץ לפני כשבוע וחתם על חוזה בקבוצה.

הבעלים ג'קי בן זקן וחיים רביבו הכריזו כי מבחינתם יוכל המאמן אלון חזן להחליף את כל הזרים בקבוצה אם רק ירצה. פטריק סופו כבר שוחרר וגם הבלם ודראן יישה צפוי לקבל הודעה דומה אחרי שהנריקס יוחתם בקבוצה. בשבוע הבא צפוי חזן לבחון מספר שחקנים נוספים לחיזוק הקבוצה. הקשר הצרפתי כריסטיאן אנזינגה, בן 22, ששיחק בעבר בווסטהאם האנגלית, נחת אתמול באשדוד וייבחן במהלך השבוע הקרוב. החלוץ הסרבי הנבחן ניקולה דז'יורידיץ' נפצע אמש באימון הקבוצה ושבר את אחת מאצבעות רגלו. המגן הימני, ליאור ראובן, מהכח עמידר ר"ג, צפוי לעבור לאשדוד בימים הקרובים.

מחר תארח אשדוד את העולה החדשה מקרית שמונה ולמעט המגן אדיר טובול המורחק, יהנה המאמן חזן מסגל מלא. השוער הגנאי סמי אג'יי יפתח בין הקורות, כאשר לפי שעה לא ברור מה מעמדו בקבוצה. באשדוד עדיין מחכים לראות אם אג'יי ייצא לאליפות אפריקה עם נבחרתו ואם כך יהיה, יוחתם תום אלמדון במקומו. מאור זוהר יתופקד בעמדת המגן הימני ורחמים צ'קול יחליף בצד שמאל את טובול המורחק. החלוץ הוותיק שי הולצמן החלים מהפציעה בקרסול וצפוי לפתוח בהתקפה לצידם של עידן שריקי ואלן מסודי.

הרכב משוער: סמי אג'יי, מאור זוהר, ודראן יישה, כריסטיאן גונזאלס, רחמים צ'קול, יוסי אופיר, קובי דג'אני, דוד רביבו, אלן מסודי, עידן שריקי, שי הולצמן (ניר נחום)

בן שמעון מבקש רצינות

בעירוני קריית שמונה יבקשו לשמור על המומנטום מלפני הפגרה גם מחר (שבת) במשחק החוץ מול מ. ס. אשדוד מהתחתית. המאמן רן בן שמעון, שהאריך השבוע את חוזהו בקריה לעונה נוספת, ביקש מחניכיו להתייחס במלוא הרצינות למשחק. "זה שאנחנו מעליהם בטבלה לא אומר כלום", שינן בפני שחקניו.

בן שמעון הקרין לשחקניו קטעי וידאו של אשדוד, ביקש מהם לשפר את היציאה מהגנה להתקפה, וביקש מהם קצת יותר ריכוז ליד השער. על פי בן שמעון, במשחק חוץ בליגת העל צריך לנצל חצי הזדמנות ולהפוך אותה לשער.

האיש בחדשות, עבאס סואן, שכמעט ולא התאמן מאז חזרה הקבוצה מהפגרה, חזר ואמר כי למרות שהוא לא כשיר לחלוטין, אין מצב שיפסיד את המשחק החשוב. סוואן עבר שלשום בדיקת אולטרסאונד שהראתה כי אינו סובל מקרע בשריר.

על המשחק נגד אשדוד אמר סואן: "זה אחד המשחקים היותר קשים שלנו העונה. זה הזמן שלנו להראות שיש לנו מנטליות ואופי ואנחנו יודעים לחזור מפגרה. אשדוד נלחמת על החיים שלה, ומצפה לנו משחק קשה ביותר. אנחנו צריכים להיות מפוקסים, כי המטרה שלנו היא להמשיך לעשות תוצאות טובות".

החלוץ יובל אבידור, שהאריך השבוע את חוזהו ב- 5 שנים, אמר: "אני שמח על האמון של רן ושל איזי. זה מראה שהשידוך בינינו מצליח, ואני מקווה שימשיך להצליח". על המשחק באשדוד אמר אבידור: "צפוי משחק קשה מול קבוצה ביתית. אנחנו באים לשחק את הכדורגל הרגיל שלנו, ומקווים לעשות תוצאה טובה".

ההרכב המשוער: שביט אלימלך, עמיר נוסבאום, יניב לביא, סאלח חסארמה, ברק בכר, עבאס סוואן, גואל צ'ירסוואה, עמנואל אמנגוואה, גיא צרפתי, יובל אבידור, ירו בלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully