וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפ"ס - מכבי ת"א: לפני המבול

במכבי ת"א מתעסקים בשלל הזרים שמועמדים לחזק את הקבוצה, אבל חייבים ניצחון בשרון. יבואה יפתח אצל הירוקים למרות האיחור

שרן ייני או דן רומן צפויים לתפוס את מקומו של רמאליו הברזילאי ששוחרר, ויפתחו לצידו של רביד גזל בקישור האחורי של מכבי ת"א במשחק החוץ מחר מול הפועל כפר סבא. זהו בעצם השינוי היחיד הצפוי בהרכב הצהובים לעומת ההרכב שפתח בניצחון מול מכבי פ"ת במחזור הקודם.

שלוש הנקודות שצברו הצהובים סייעו להם לעלות למקום השמיני. חניכיו של לוין ירצו להמשיך את התנופה ולצמצמם את הפערים ממרכז הטבלה. בהגנה יפתח ליאור ז'אן בהרכב לצידו של מילאן מרטינוביץ'. רודי חדד, שנמצא בכושר נפלא יוצב שוב בקישור יחד עם יוסי שבחון ויניב עזרן. אבי נימני, שחזר להתאמן עם הקבוצה, עדין לא כשיר לחלוטין ולא יהיה בסגל מחר.

למרות שמדי יום עולים על הפרק שמות של מועמדים לחיזוק הקבוצה, עד כה לא הוחתם אף שחקן חדש. הג'נרל מנג'ר אבי נמני ממשיך לבדוק שחקנים ואופציות לחיזוק הקבוצה. העדיפות הראשונה במכבי היא לצרף קשר אחורי וחלוץ זרים בעלי שיעור קומה. שמם של הקשר הקולומביאני חיירו פאטיניו והחלוץ פרנסיס קיויו, ששוחרר מאנרג'י קוטבוס הגרמנית, הוזכר כמועמדים להצטרף לקבוצה.

אמש זכה ניר לוין לשיחת טלפון ראשונה מאלכס שניידר, בה איחל הבעלים החדש בהצלחה לצוות המקצועי ולשחקני הקבוצה לקראת המשחק מחר.

הרכב משוער: דרוגסלאב יבריץ', יובל שפונגין, מילאן מרטינוביץ', ליאור ז'אן, אורי שטרית, רביד גזל, שרן ייני (משה מישאלוב, דן רומן), יוסי שבחון, רודי חדד, יניב עזרן, יאניק קמנאן

השחרור של גונזאלס לא הגיע

הפועל כפר סבא יצאה לפגרה עם ניצחון 0:2 בבלומפילגד מול בני יהודה, אבל לאלי אוחנה זה לא הספיק והוא ביקש להתחזק. התוספת לסגל הגיעה בדמותו של החלוץ ביל גונזאלס, מקוסטה ריקה, שחתם השבוע. אלא שגונזאלס לא ישחק מחר, לאחר שהשחרור הבינלאומי שלו עדיין לא הגיע.

אוחנה הזהיר את שחקניו בעיקר מפני רודי חדד ויוסי שבחון, שני הקשרים ההתקפיים של מכבי ת"א ואמר לשחקניו: "נצטרך לשחק הרבה יותר טוב ממה ששיחקנו נגד בני יהודה, כי מול מכבי, היכולת שהפגנו לא תספיק". בגלל מצוקת החלוצים אמור סמואל יבואה, לפתוח בהרכב וזאת למרות שחזר לארץ באיחור של כמה ימים מתחילת אימוני הקבוצה לאחר הפגרה. יבואה יעמוד לועדת משמעת פנימית בתחילת השבוע הבא.

הרכב משוער: אוהד לויטה, אורי אוזן, דאגלס דה סילבה, לירון זרקו, לירה גונזאלבאש, אביחי ידין, אלירן סיימון, בן לוז, גיז'רמו ישראלביץ', אבי כנפו, סמואל יבואה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully