וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - בני יהודה: דרבי בגמר הגביע

"משחק גורלי למועדון", אמר שחקן הפועל ת"א לקראת המפגש מול בני יהודה (שבת, בלומפילד, 17:00). באדיר יפתח כבלם. אבו סיאם בהרכב הכתומים

הפועל תל אביב ערכה הבוקר (שישי) את ההכנות האחרונות לקראת המשחק מחר נגד בני יהודה באיצטדיון בלומפילד (17:00). עד כה, ניצחה הקבוצה רק משחק אחד בליגה בכל שלושה עשר המחזורים עד כה. אלי גוטמן שוחח עם השחקנים במהלך השבוע והדגיש בפניהם את חשיבות המשחק מחר.

אלי גוטמן עשוי לפתוח בהרכב עם וואליד באדיר בעמדת הבלם, לצידו של טל חן. באדיר חזר מהפציעה, זכר למשחק ההפסד לקריית שמונה, ויפתח לראשונה מאז. פאביו ג'וניור יהיה החלוץ הבודד, כאשר מאחוריו ברוך דגו וראובן עובד. עידן סרור ככל הנראה יפתח גם כן, במקומו של ביברס נאתכו.

שחקן בכיר בקבוצה אמר לפני האימון הבוקר: "אנחנו רוצים מאוד לצאת לדרך חדשה, ובפגרה התאמנו טוב, אנחנו מקשיבים ועובדים על פי ההוראות של אלי ויוסי, ונקווה שבשבת יהיו תוצאות טובות להכנה הארוכה שעשינו למשחק נגד בני יהודה".

שחקן נוסף התייחס לעובדה שהפועל תל אביב ניצחה עד כה משחק אחד בלבד בליגה ואמר: "אם נספוג ראשונים אפשר לסגור את המשחק באותו רגע. ננסה לסגור את בני יהודה, לא לתת להם להגיע למצבים ולשליטה במרכז המגרש ולעלות ראשונים ליתרון. חשוב לנו שהקהל יהיה איתנו במשחק מחר".

אותו שחקן הוסיף: "אין ספק שמדובר במשחק גורלי מאוד למועדון. זה המשחק הכי חשוב שלנו יותר מכל משחק גמר גביע. אסור לנו להפסיד, אם נכבוש ונוביל, מצידי שנשכב על קו השער כדי לא לספוג. אנחנו מאוד רוצים לנצח את המשחק הזה כדי לצאת לדרך חדשה".

אתמול לאחר האימון בצהריים נסעו כל שחקני הקבוצה למסעדת "מיתוס" בתל אביב לארוחת גיבוש. גם הצוות המקצועי של הקבוצה נכח במקום. בהפועל אמרו: "חשוב לנו להיות קבוצה מלוכדת. אם ננצח אולי נהפוך את זה למסורת".

הנהלת הקבוצה החליטה להוזיל את מחירי הכרטיסים לקראת המשחק בשבת, וכרטיס לשער 7 לנוער יעלה 28 ש"ח, ומבוגר 56 ש"ח. למרות מזג האוויר הגשום שצפוי בסוף השבוע, בהפועל תל אביב מקווים לכ-8,000 צופים מול בני יהודה. קבוצת הנוער של המועדון תארח בשבת בשעה 11:00 את בני סכנין במסגרת המחזור ה-16 במתחם 'חודורוב'.

בהפועל תל אביב אמרו כי החוזים עם הבלם אלין טופוזאקוב והקשר דימיטאר טלקיסקי, שנחתו אמש בארץ, אמורים להיסגר במהלך סוף השבוע. השניים נחתו אתמול בנתב"ג ואמרו: "אנחנו מקווים להישאר כאן. שמענו דברים טובים על הפועל ואנחנו יודעים שהיא קבוצה טובה, מהבכירות בישראל. יש לנו ניסיון של הרבה שנים ונקווה לעזור לקבוצה".

הספירה תיעצר בשמונה?

אחרי שמונה הפסדים רצופים ואחרי החלפת המאמן, תגיע בני יהודה למשחק התחתית הגורלי מול הפועל ת"א, כאשר היא יודעת שהפסד יוריד אותה למקום האחרון בטבלה. המאמן אלי כהן ניסה כל השבוע להחדיר מוטיבציה ובטחון בשחקניו לקראת המשחק החשוב. כהן מודע ללחץ הרב שקיים בשכונה והחליט לתת עדיפות בהרכב לשחקנים המנוסים יותר בקבוצה. גורמים בקבוצה אמרו כי חשוב קודם כל לעצור את שרשרת ההפסדים וגם תוצאת תיקו תהיה טובה לזהובים.

המגן סאלם אבו סיאם חזר השבוע לאימונים לאחר שיישר את ההדורים עם מאמנו. אבו סיאם הפגין התלהבות רבה ויפתח מחר בהרכב. אלי אברבאנל יפתח בעמדת המגן הימני. יאיר אזולאי ימשיך לקבל אשראי בעמדת הבלם האחורי. הבוסני סלבר הודז'יץ', שאיבד את מקומו, צפוי לפתוח על הספסל ואולי אף יהיה מחוץ לסגל. בקישור צפוי יוסי רוזן להצטרף ללוקמן וקובצ'ביץ'. הקפטן אסי בלדוט יחזור לעמדתו הטבעית בצד השמאלי של הקישור, ומשה ביטון יתופקד כחלוץ בודד בחוד. אלי ביטון החלים כמעט לגמרי מהפציעה, אבל הצוות הרפואי של הקבוצה המליץ למאמן לתת לו שבוע נוסף של מנוחה והוא לא נכלל בסגל למחר.

לשוער דלה איינוגבה יהיה זה משחק אחרון לפני שייצא לאליפות אפריקה ביום ראשון ודרבי פרטי נגד וינסנט אניימה, שמתחרה עימו על מקום בסגל נבחרת ניגריה לאליפות. איינוגבה אמר לוואלה! ספורט: "אין ספק שהמשחק חשוב מאוד גם לבני יהודה וגם לי באופן אישי לפני היציאה לאליפות. אעשה כמיטב יכולתי. מולי יעמוד שוער מצוין. וינסנט הוא חבר ואני בטוח שיהיה משחק מעניין. אני מאוד מקווה שנצא ממנו עם שלושת הנקודות".

בקרב שאר השחקנים ניתן להרגיש את הדריכות לקראת המשחק ואחד מהם: "מצפה לנו בשבת קרב קשה. אסור לנו לחשוב על שום תוצאה מלבד ניצחון. אוי ואבוי לנו אם לא ננצח את האחרונה בטבלה".

הרכב משוער: דלה איינוגבה, אלי אברבנל ( איציק עזוז ), יאיר אזולאי, זאב חיימוביץ', סאלם אבו סיאם, הרוויה קובצ'ביץ', אימורו לוקמן, יוסי רוזן, אלירן עטר, אסי בלדוט, משה ביטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully