וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמנים תחת אש

3.1.2008 / 10:09

רפא בניטז וסם אלרדייס כבר התחילו לשמוע שריקות בוז אחרי ההופעות של קבוצותיהם ביום רביעי. בארטון יישאר במעצר לפחות עד ה-16

בשני מקומות שונים, עם שתי שאיפות שונות ניצבים להם סם אלרדייס ורפא בניטז. אלא ששניהם גם חולקים בזמן האחרון כמה דברים משותפים.

אתמול (רביעי) סיימה ליברפול בתיקו 1:1 בבית מול וויגאן ובאותו זמן הפסידה ניוקאסל 2:0 בסט. ג'יימסס פארק מול מנצ'סטר סיטי. בסיום שני המשחקים שמעו מאמני שתי הקבוצות לא מעט שריקות בוז וקריאות לא מחמיאות מכיוון אוהדי קבוצותיהם.

"אני מאוד מאוכזב כי זה עוד משחק בו היינו זקוקים לטיפת מזל", אמר בניטז אחרי התיקו מול וויגאן, "ברור שהפער מהמקום הראשון נעשה גדול יותר, אבל כבר אמרנו בעבר שזה מירוץ ארוך. אנחנו פשוט צריכים לחשוב על כל משחק בזמנו. אם כל הזמן נחשוב על המשחקים הבאים, נהיה ביותר לחץ".

שער של טייטוס בראמבל בדקה ה-80 העניק לוויגאן את התיקו באנפילד וקבע שלמרות שיש לה משחק חסר, ליברפול עדיין מרוחקת 12 נקודות מארסנל שבמקום הראשון.

"יהיה לנו יותר קשה להתחרות על האליפות", הוסיף המאמן הספרדי, "אנחנו צריכים לחשוב עכשיו רק על משחק הגביע מול לוטון ביום ראשון ואחר כך לחשוב על משחק הליגה הבא. העונה מאוד ארוכה".

למרות התוצאות הלא טובות ולמרות שבניטז צפוי לשוב ולהציק לבעלים בקשר לחלון ההעברות שזה עתה נפתח, מעמדו של אלרדייס בניוקאסל הרבה יותר מעורער.

ביג סם זוכה בינתיים לתמיכה מיו"ר הקבוצה כריס מורט ומהבעלים מייק אשלי, אבל גם הוא עירני ללחץ סביבו ואתמול אמר: "זה נהדר לזכות בתמיכה של ההנהלה, אבל בסופו של יום הלחץ עדיין קיים והוא גובר בגלל שהפסדנו משחקי בית שלא היינו צריכים להפסיד. יש לנו שלושה הפסדים רצופים, הלחץ גדול, אבל אנחנו צריכים להישאר ביחד ולהאמין אחד בשני".

אלרדייס גם הכחיש את האפשרות שלאחר משחק הגביע מול סטוק ביום ראשון, הוא עשוי למצוא את עצמו מחות לקבוצה: "אני לא רואה במשחק הזה משחק מכריע, אבל אני יודע שאני בעסקי התוצאות ושאני צריך להשיג כמה ניצחונות. זה ברור. אנחנו עוברים חודש קשה".

סוון גוראן אריקסון, שניצח את אלרדייס אתמול, דיבר על ביג סם: "אני חש סימפתיה אליו. זה קרה לי פעמים רבות. זה הכדורגל. לפעמים יש תקופות קשות והן יכולות לקחת שבועות ואפילו חודשים. אבל סם אלרדייס הוא מאמן טוב והוא הראה את זה בבולטון. תנו לו קצת זמן והוא יעשה את העבודה גם בניוקאסל".

בארטון נשאר במעצר

כדורגלן ניוקאסל ונבחרת אנגליה, ג'ואי בארטון, יישאר מאחורי סורג ובריח לפחות עד ה-16 בינואר. בארטון סירב להשתחרר בערבות לפני שבוע ומאז נשאר במעצר. הקשר המחונן בן ה-25 נעצר במסעדת "מקדונלדס" במרכז ליברפול בשעות הקטנות של הלילה של ה-27 בדצמבר. בארטון, יחד עם אחיו וידידה, נחשד בשני מקרים של תקיפה מאותו הלילה.

מאז נעצר, החמיץ בארטון את שני משחקי ההפסד של ניוקאסל לצ'לסי ומנצ'סטר סיטי. הג'ורדיז יצטרכו להתמודד בעוד שני משחקים עד השימוע של השחקן, ביניהם אחד מול מנצ'סטר יונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully