וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול מתרחקת מהמירוץ

2.1.2008 / 23:56

סיימה בתיקו 1:1 מול וויגאן מהתחתית באנפילד, וירדה למקום החמישי. בניון שיחק 15 דקות. מנצ'סטר סיטי ניצחה בניוקאסל 0:2

המחזור הפותח של שנת 2008, שהחל ביום שלישי עם ניצחונותיהן של שלושת המוליכות, ננעל הערב (רביעי). ליברפול של יוסי בניון הולכת ומתרחקת מהמאבק על האליפות, ואחרי התיקו הביתי 1:1 מול וויגאן, היאירדה למקום החמישי וכעת היא כבר רחוקה ב-12 נקודות מהמוליכה ארסנל, למרות שיש לה משחק חסר.

בולטון, קבוצתו של ישראלי נוסף בפרמיירליג, ניצלה בתוספת הזמן של המשחק מול דרבי קאונטי וניצחה בסופו של דבר 0:1 ,כדי לברוח קצת לתחתית. מנצ'סטר סיטי של סוון גוראן אריקסון עשתה את דרכה בחזרה אל הצמרת אחרי שניצחה את ניוקאסל בחוץ 0:2. במשחק נוסף ניצחה בלקבורן את סנדרלנד 0:1.

ליברפול - וויגאן 1:1

אחרי שאיבדה שתי נקודות במשחה האחרון מול מנצ'סטר סיטי, ליברפול הייתה חייבת שלוש נקודות במשחק האחרון של חגיגת השנה החדשה, בכדי לשמור על סיכוי בקרבות הצמרת.

יוסי בניון היה אמור לפתוח אבל נותר בסופו של דבר על הספסל על חשבונו של ג'רמיין פנאנט. האדומים תקפו יותר במחצית הראשונה, שהייתה חלשה יחסית. פרננדו טורס פיצה את האוהדים, 4 דקות בתוך המחצית השניה, עם השער ה-16 שלו העונה שהעלה את ליברפול ל-0:1. הארי קיואל קיבל כדור עומק נהדר בצידה הימני של הרחבה והמשיך כמו מד-זווית מדוייק עם מסירת רוחב היישר לאל-ניניו, שכבש ממרכז הרחבה.

יוסי בניון החליף בדקה ה-75 את מבשל השער הארי קיואל. בליברפול כבר קיוו שהעניין סגור, אבל 10 דקות לסיום הגיעה הרחקת כדור שלומיאלית של סטיבן ג'רארד. מי שקיבל יפה את המתנה היה הבלם טיטוס בראמבל, שהשתלט על הכדור ובעט מ-16 מטר פנימה כדי להשוות ל-1:1.

בולטון - דרבי קאונטי 0:1

תמיר כהן עדיין לא צורף לסגל של הוונדררס, אבל ראה את קבוצתו החדשה מוציאה עשן במשך 90 דקות מול הקבוצה החלשה בפרמיירליג, שנועלת את הטבלה.

רק בתוספת הזמן של המשחק הגיע השער שהציל את בולטון מהסתבכות בתחתית, כאשר סטליאנוס יאנוקופולוס השתלט על כדור עומק מדוייק, והצליח להקדים את שוערה של דרבי כדי להקפיץ מעליו ולהמשיך פנימה את שער הניצחון. בזכות השער הזה, בולטון עלתה למקום ה-14 על חשבנה של מידלסברו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

בלקבורן - סנדרלנד 0:1

הרוברס הגיעו מרוצים אחרי הניצחון על דרבי ביום ראשון והמשיכו במומנטום מול קבוצת תחתית נוספת. אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, בלקבורן זכתה בשתי קרנות בדקה ה-58. בראשונה סנדרלנד הרחיקה והשניה בגעה בידו של היגינבותהאם, מה ששלח את בני מקארתי מבלקבורן לנקודה הלבנה. הדרום אפריקאי הבקיע והעלה את הרוברס ל-0:1 באיווד פארק.


ניוקאסל - מנצ'סטר סיטי 2:0

התכולים של סוון גוראן אריקסון חייבים ניצחון אחרי שתי תוצאות תיקו ביתיות, שגרמו להם לאבד גובה. בדקה ה-38 הם עלו ליתרון במשחק ממהלך שהתחיל אצל הפליימייקר אלאנו, המשיך דרל אירלנד וואסל, כאשר הכדור חזר בסופו של דבר את הברזילאי שכבש. הקשר השוויצרי גלסון פרננדז נכנס כמחליף בדקה ה-75 וגמל לאריקסון עם השער השני של מנצ'סטר סיטי, תוך דקה אחת בלבד. .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully