וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי שקל חוזר למ.ס אשדוד

שוער הנבחרת הצעירה לשעבר שוחרר מנצרת עילית וישוב לקבוצת נעוריו. דוד הנריקס הצ'יליאני ינחת ביום חמישי במטרה לחתום

שוער הפועל נצרת עילית, יוסי שקל, שוחרר מהקבוצה ויעבור למ.ס אשדוד. אסף מנדס, ששימש העונה כשוער שני של הפועל עכו, עובר לנצרת עילית.

שקל שימש העונה כשוער הראשון של נצרת עילית, אך יחזור למועדון בו גדל. כזכור, בקבוצה מעיר הנמל מאוד קיוו לראות בין הקורות את שוערה השני של מכבי חיפה, תום אלמדון, אך כעת ישנו סימן שאלה מעל האפשרות הזו. סמי אדג'יי, שמעמדו גם כך אינו ברור בקבוצה, צפוי לצאת לאליפות אפריקה ולשחק במדי נבחרת גאנה ושקל ייאבק עם יניב בן ישי על המקום בהרכב.

שקל בן ה-23 גדל באשדוד ושיחק בין היתר בבני יהודה, בית"ר שמשון תל אביב ומכבי הרצליה. הוא שיחק בנבחרת הנוער של ישראל ולאחר מכן בנבחרת הצעירה, איתה העפיל לאליפות אירופה בקיץ האחרון.

דוד הנריקס, צפוי לנחות בארץ ביום חמישי. רוב פרטי החוזה עם הבלם הצ'יליאני כבר סוכמו אך נותרו מספר מחלוקות קטנות. גורמים בהנהלת אשדוד העריכו היום כי בפגישה שתיערך יסגרו הפערים. אחרי חזרתו של כריסטיאן גונזאלס לקבוצה, בקבוצה הודו היום שאם הנריקס יחתום, ודראן יישה ישוחרר.

ניקולה דז'יורודיץ', חלוץ סרבי בן 21 המשתייך לסגל הנבחרת הצעירה של ארצו, יגיע היום (רביעי) למבחנים בקבוצה. אם ירשים הוא צפוי להחליף את פטריק סופו.

עדכון ראשון 1.1.08 15:44
עדכון אחרון 2.1.08 9:31

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully