וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו סיאם חוזר להתאמן בבני יהודה

31.12.2007 / 19:14

הקבוצה סיימה מחנה אימונים באילת, המגן יצטרף בקרוב. בני יהודה עדיין לא החתימה את הבלם הארגנטינאי פונדאטו. דוארטה עלול לעזוב לסין

בני יהודה סיימה היום (שני) מחנה אימונים בן ארבעה ימים באילת, אבל הרוויחה את המגן סאלם אבו סיאם, שהחליט לחזור לאימונים מלאים בקבוצה. הערב נערכה פגישה משולשת בין הבעלים חזי מגן, המאמן אלי כהן והשחקן עצמו, ובה לובנו כל העניינים שעלו על הפרק מאז הגעתו של המאמן לשכונה. השחקן יחזור ביום רביעי להתאמן כרגיל ויישאר בבני יהודה עד תום העונה. אלי כהן אמר הערב: "אין לי שום דבר אישי נגד אבו סיאם". חזי מגן אמר הערב לוואלה! ספורט: "אנחנו מסתכלים מעתה רק קדימה ולא אחורה, סאלם יישאר בקבוצה עד תום העונה. יש לנו משימות חשובות מאוד כרגע ואנחנו עם הפנים קדימה".

המאמן אלי כהן עדיין מתלבט לגבי החתמתו של הבלם הארגנטינאי מתיאס פונדאטו. גורמים בקבוצה ציינו כי בשלב זה לא נרשמה התלהבות ממשחקו של הבלם ועתידו יוכרע בימים הקרובים.

הקשר אלי ביטון עדיין לא החלים מהקרע בשריר הירך האחורי ולא צפוי לשחק בשבת בקרב התחתית הגורלי מול הפועל תל אביב בבלומפילד. למרות שהשחקן כשיר לשבת, הצוות הרפואי ימליץ למאמן לתת לביטון מנוחה נוספת על מנת לא לקחת סיכונים. הבלם הבוסני סלבר הודזיץ' צפוי לקבל הודעה על שחרורו מהקבוצה בימים הקרובים. בני יהודה ממשיכה לחפש אופציות לחיזוק. לחלוץ ז'וזה דוארטה, ששמו הוזכר כאחד המועמדים לעזוב את הקבוצה, יש הצעה מקבוצה בליגה הסינית. ההחלטה על עתידו של הברזילאי בקבוצה צפוייה להתקבל במהלך חלון ההעברות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully