וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מודה לאוהדיה

29.12.2007 / 22:47

הקהל הצהוב ערך ערב הפנינג למלחמה באלימות, נציגי השחקנים הודו להם על התמיכה ברגעים הקשים. נמני מחפש זרים באנגליה

כאלף אוהדי מכבי תל אביב נכחו הערב (שבת) בהפנינג הגדול שאירגנו ראשי חוג האוהדים בנמל תל אביב. האירוע התנהל תחת הכותרת "יוצאים לדרך חדשה ונלחמים באלימות ובגזענות". את שחקני הקבוצה ייצגו אבי יחיאל, יוסי שבחון וליאור ז'אן. יחיאל אף דיבר אל האוהדים והודה להם על תמיכתם הגדולה במיוחד בימים הקשים של הקבוצה. גם נציגי ההנהלה החדשה, המנכ"ל עוזי שעיה ואיש העסקים אביב רייז נכחו במקום, והתקבלו בתשואות מהקהל. השניים הבטיחו לאוהדים כי ההקבוצה תתחזק בחלון ההעברות.

הג'נרל מנג'ר אבי נמני, שנמצא בימים אלו באנגליה, ככל הנראה במטרה לצפות באחד המועמדים לחיזוק הקבוצה, ואולי אף לסכם עימו את הגעתו למכבי. בשלב זה מפזרת ההנהלה ערפל סביב שמות המועמדים לחיזוק, אך בקבוצה הבהירו כי בכוונתם להתחזק בבלם, קשר אחורי וחלוץ. שניים מהשמות שמובילים את רשימת המועמדים הם חלוץ אנרגי קוטבוס, פרנסיס קיויו, וחלוץ סלטיק מחאיי ז'ורבסקי.

מועמדותו של תומר בן יוסף עדיין נמצאת חזק על הפרק, ובימים הקרובים צפויה הנהלת בית"ר ירושלים להשיב להצעה הכספית שהתקבלה ממכבי תל אביב, ואם לא יהיו מכשולים בלתי צפויים, הבלם צפוי לעשות את דרכו לקרית שלום.

מחר יחלו בקבוצה בהכנות לקראת משחק החוץ מול הפועל כפר סבא בשבת הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully