וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א יורה לכל הכיוונים

28.12.2007 / 14:13

ה"בילד" מפרסם כי פרנסיס קיויו, חלוץ אנרג'י קוטבוס המועמד לקבוצה, יגיע לבדיקות רפואיות. הצהובים פנו רשמית לבית"ר בעניין תומר בן יוסף

הבוקר מפרסם עיתון הספורט הגרמני "בילד" כי פרנסיס קיויו מועמד ללבוש את המדים הצהובים החל מהחודש הבא. "החלוץ יוכל לעזוב את המועדון בחלון ההעברות הקרוב", נכתב. עוד ציין כי קיויו יגיע למכבי תל אביב ויעבור בה בדיקות רפואיות ולמעשה סיכם בה את תנאיו. עוד מועמד לחזק את התקפת מכבי הוא מסאיי ז'ורבסקי, ששמו עלה כבר בימים האחרונים. היום היה תורה של העיתונות הסקוטית להעלות את שמו של החלוץ הפולני של סלטיק, שכונה ה"קוסם" כמועמד לצהובים. הג'נרל מנג'ר, אבי נמני, נמצא בימים אלה באנגליה, כדי למצוא מועמדים לחיזוק הקבוצה.

במכבי לא הסתפקו רק בנסיונות חיזוק עמדת החלוץ ופנו רשמית הבוקר (שישי) גם לבית"ר ירושלים, במטרה לרכוש את בלמה תומר בן יוסף. מחר (שבת) יערכו אוהדי הקבוצה הפנינג ענק החל משעה 19:00 תחת הכותרת: "יוצאים לדרך חדשה ונלחמים באלימות ובגזענות". ההפנינג, שייערך ב"מימד החמישי" בנמל תל אביב, יכלול הופעות של אומנים. כמו כן ייערך טקס חגיגי בהשתתפות ההנהלה החדשה ונציגי השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully