וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א פנתה לבית"ר בנוגע לבן יוסף

28.12.2007 / 7:44

בלם האלופה, המלפפון החם של הקיץ, הוא המועמד הבולט לחזק את הצהובים. לוין: "יש אפשרויות לרכש, אבל הן מוגבלות"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

אחרי פגרה של שבוע, חזרה היום מכבי תל אביב להתאמן. תחת בעל בית חדש מקווים בצד הצהוב של תל אביב שהחצי השני של עונת 2007/8 יהיה טוב יותר מזה הראשון ושהקבוצה תיחלץ מקרבות התחתית כבר בתקופה הקרובה.

האימון נפתח במחיאות כפיים לאבי יחיאל, שערך הערב אימון ראשון עם הקבוצה לאחר שהחלים מפציעתו. שוער המשנה, גיא סולומון, שהחלים בעצמו מפתיעה התאמן אף הוא וכך גם דן רומן. יניב עזרן סובל מפציעה קלה בברכו וערך אימון ריצה קל לאחר שקיבל זריקה ואילו יוסי שבחון ואבי נמני לא נטלו חלק באימון.

"היו הרבה התרחשויות בפגרה ועדיין ישנן", אמר בתום האימון מאמן הקבוצה ניר לוין. "אנחנו בודקים שחקנים, רואים דיסקים, משתדלים לאסוף מה שיותר מידע. כמובן שיש מחשבה על חיזוק הקבוצה, אבל הכול נעשה בשיקול דעת ולא עם דד ליין. מספר שחקנים ישוחררו. הכוונה - לחזק בהתאם, אבל לא נתפשר על איכות. גם אם זה ייקח יותר זמן, נצטרך להיות משוכנעים שהבאנו שחקן מתאים בעלויות מתאימות".

לוין התייחס גם לאופציות שנפתחו בעקבות רכישת הקבוצה: "יש קצת יותר אפשרויות יותר ממה שהיו בתחילת העונה, אבל הן לא בלתי מוגבלות. נהניתי מהעבודה המשותפת עם הקודמים בתפקיד: לוני ותמי וגם החדשים עושים רושם טוב. סביבת העבודה מעניינת מאוד, אבל מה שיקבע זה ההצלחות". לגבי נמני אמר: "אבי סוחב את אותה פציעה ברגל. הוא עושה מאמצים גדולים לחזור להתאמן".

מי שכנראה לא ימשיך בקבוצה הוא הבלם, עוז יפרח, שייצא למבחנים בטורפדו מוסקבה בשבוע הבא למספר ימי התרשמות. הקבוצה הרוסית, שאת העונה החולפת סיימה במקום השישי בליגה השנייה ברוסיה, שלחה פקס רשמי וביקשה לזמנו. מי שיצר את הקשר הוא דודו של יפרח, שמתגורר במוסקבה. הבלם צפוי לעזוב את הקבוצה בכל מקרה ואם לא ירשים בבירת רוסיה, הפועל באר שבע היא המועמדת הבכירה לקלוט אותו. תומר בן יוסף, בלם בית"ר ירושלים מועמד להצטרף לקבוצה. מכבי פנתה רשמית לבית"ר בעניינו.

התקשורת הסקוטית דיווחה מסאיי ז'ורבסקי, החלוץ הפולני של סלטיק הסקוטית, הוצע למכבי תל אביב כאופציה לחיזוק החלק ההתקפי של הקבוצה. ז'ורבסקי, שכבש 22 שערים מאז הגיע למועדון ב-2005, זכה בסקוטלנד לכינוי "הקוסם" ואף שיחק עם הקבוצה בליגת האלופות.

עדכון ראשון: 27.12 18:44

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully