וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצהובים מתחילים לעבוד

25.12.2007 / 14:25

לוין ונמני נפגשו עם המנכ"ל שעיה ומאיר שמיר. על הפרק: צירוף חלוץ וקשר אחורי. ייבחן גם צירופו של בלם במקום מרטינוביץ'. יפרח וחדד ישוחררו

הבוקר (שלישי) נערכה פגישה הצוות המקצועי של מכבי תל אביב עם הצוות הניהולי החדש של הקבוצה. הג'נרל מנג'ר של הצהובים, אבי נמני, והמאמן ניר לוין נועדו עם עוזי שעיה, המנכ"ל החדש, ומאיר שמיר בפגישה, בה דובר על המשך התכנונים המקצועיים והשינויים שייערכו במכבי תל אביב בחלון ההעברות. נמני ולוין הציגו מספר שחקנים זרים שמועמדים לחיזוק הקבוצה. כרגע, תתמקד מכבי בחיפוש אחר קשר אחורי וחלוץ בעל שיעור קומה. לצהובים נמסר כי במידה ויימצא גם בלם אחורי ברמה גבוהה, הוא יבוא במקומו של מילאן מרטינוביץ'. כמו כן, עלתה בשיחה מועמדותו של הבלם תומר בן יוסף, שמבוקש מאוד על ידי הצוות המקצועי.

במכבי צפויים להחליט בימים הקרובים מי משחקני הסגל הנוכחי יעזוב או יושאל לקבוצות אחרות. הבלם עוז יפרח צפוי לחזור להפועל באר שבע ונראה כי גם הבלם, אביב חדד, לא ימשיך בקבוצה אחרי הפגרה. אלכס שניידר הרוכש החדש, צפוי להקצות, כאמור, כמיליון דולר לרכש.

רביד גזל עשוי לחתום בימים הקרובים על חוזה לשנתיים. מחר תיפגש עורכת דינו של הקשר, קרן שטיינפלד, עם הנהלת מכבי תל אביב על מנת לסכם את פרטי המשך החוזה. המנכ"ל החדש, עוזי שעיה, צפוי להגיע היום לקריית שלום, על מנת לקיים שיחות ופגישות עם מספר בעלי תפקידים במתקן, על מנת להכירם. בשלב זה, לא נראה כי יתרחשו מהפיכות גדולות בקרית שלום וכל בעלי התפקידים הנוכחיים צפויים להמשיך. שחקני הקבוצה צפויים לחזור לאימונים ביום חמישי ולהתחיל בהכנות לקראת משחק הליגה הבא של הקבוצה, שייערך בכפר סבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully