וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב רוצה לרכוש את בן יוסף

24.12.2007 / 12:08

הצהובים רוצים לחזק את ההגנה עם בלם בית"ר, ועשויים להקצות 400 אלף דולר לעיסקה. גזל צפוי להמשיך, יפרח בדרך החוצה

המנכ"ל החדש של מכבי תל אביב עוזי שעיה נפגש היום (שני) עם מנכ"ל בית"ר ירושלים אלי ארזי. השניים הצהירו כי הפגישה היתה חברית לאור היכרותם בעבר, אך ככל הנראה נושא הבלם תומר בן יוסף עלה על הפרק. במכבי מעוניינים מאוד לרכוש את כרטיס השחקן של הבלם, שלא זוכה לדקות בבית"ר, וצפויים להקצות סכום של כ-400 אלף דולר לטובת העסקה.

מי שצפוי להמשיך בקבוצה הוא הקשר האחורי רביד גזל. השבוע צפויה להיערך פגישה בין קרן שטיינפלד, עורכת דינו של השחקן, שהביע רצונו להישאר בקרית שלום, לבין שעיה. שני הצדדים צפויים לסכם עוד השבוע את חוזהו.

ביום שלישי תיערך פגישת עבודה ראשונה בין הג'נרל מנג'ר אבי נמני, המאמן ניר לוין והמנכ"ל שעיה, כאשר על הפרק צפויים לעלות נושא שחקני החיזוק שאמורים להגיע לקבוצה. בשבועות האחרונים צפו נמני ולוין במספר רב של מועמדים והשבוע יחליטו אילו מהשחקנים יגיעו לקרית שלום. במכבי עשויים להחתים קשר אחורי וחלוץ. במידה ויימצא בלם בעל שיעור קומה ינסו במועדון לצרפו לקבוצה.

איש העסקים אביב רייז, אחד במעלי המניות המרכזיים של חברת אמפייר אונליין המספקת שירותי שיווק לתעשיית ההימורים באינטרנט ושחקן קבוצת הנוער בעבר, הוא אחד המועמדים לשמש כנציג האגודה בדירקטוריון המתגבש.

הבלם עוז יפרח ביקש להשתחרר מהקבוצה וצפוי להיענות בחיוב. יפרח עשוי לעבור להפועל באר שבע, המעוניינת מאוד בשירותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully