וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה מעכבת את שחרור אלמדון לאשדוד

מכבי חיפה תשחרר את השוער לאשדוד במידה ויימצא לו מחליף, אדרי עשוי לחזור מהרצליה. אג'יי יעזוב את אשדוד לאחר אליפות אפריקה

האכזבה במ.ס. אשדוד והשינויים שדיברו עליהם במשך תקופה ארוכה מתחילים להיראות על פני השטח. אשדוד, שמנסה לצרף את תום אלמדון על חשבונו של סמי אג'יי, נתקלת בשלב הזה בקושי, שכן חיפה מתנה את השחרור במציאת שוער שני ראוי. בקבוצה עושים מאמץ להשיב את אמיר אדרי, שגדל בחיפה ועזב למכבי הרצליה.

במידה שהמהלך אכן ייצא לפועל, ישוחרר אלמדון לאשדוד. עם זאת בחיפה הדגישו: "לא נשחרר את תום אלמדון עד שיגיע במקומו שוער מחליף". אג'יי, שכנראה יקבל הודעת שחרור מאשדוד, יעזוב את הקבוצה לאחר אליפות אפריקה.

היום (ראשון) נודע שנציג הנהלת אשדוד נפגש פעמיים עם נציגו של השוער קובי שאלו. בפגישות סוכם כי קובי שאלו יחתום על חוזה לחמישה חודשים באשדוד, ולמעשה יחליף את שוער המשנה יניב בן ישי. באשדוד מכחישים בשלב זה את הסיכום עימו. הסיכום שהושג בין נציג הנהלת אשדוד לנציגו של שאלו הוא בעל פה, ועדיין אין חוזה חתום בין הצדדים.

באתר גנאי פורסם כי סוכנו הגנאי של אג'יי בישראל, דניאל אסיידו, לא אמור להיתקל בבעיות כדי למצוא עבורו קבוצה חדשה בארץ, אך במידה שהמהלך לא יתאפשר, הוא עשוי לחזור למועדון הקודם שלו, אקרה הארטס אוף אוק. כזכור, הבעיות החלו כאשר אשדוד, שסיימה בעונה שעברה במקום השביעי, נקלעה לתחתית וספגה לא פחות מ-27 שערים ב-13 משחקים (יותר מכל קבוצה אחרת).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully