וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקול תקין בערב חג המולד

23.12.2007 / 18:51

ג'ו קול כבש את שער הניצחון ב-0:1 של צ'לסי על בלקבורן. כריסטיאנו רונאלדו הוביל את מנצ'סטר יונייטד ל-1:2 על אברטון

המחזור ה-18 בפרמיירליג, שנפתח ביום שבת עם ניצחונותיהן של ארסנל וליברפול על טוטנהאם ופורטסמות בהתאמה, ננעל היום עם שלושה משחקים. במשחק המרכזי מנצ'סטר יונייטד ניצחה בשיניים את אברטון 1:2 אחרי שזכתה בפנדל שלוש דקות לסיום. כריסטיאנו רונאלדו, שכבש את שני השערים לאלופה, כבר עלה ל-11 סך הכל, ובינתיים אלכס פרגוסון קרוב להפסיד בהתערבות ולעשות קרחת.

צ'לסי של אברהם גרנט התאוששה מההפסד לארסנל במחזור הקודם וניצחה את בלקבורן 0:1, כדי לשמור על סטטוס קוו בצמרת.

ניוקאסל של סאם אלרדייס ממשיכה להסתבך, כשהחבל סביב צווארו של המאמן מתחיל להיות הדוק. המגפייז ניצלו מהפסד וסיימו ב-2:2 מול הקבוצה החלשה ביותר בליגה, דרבי, אך למרות זאת נראה כי רק נס ישאיר את אלרדייס בסנט ג'יימס פארק.

מנצ'סטר יונייטד - אברטון 1:2

האלופה והשנייה בטבלה ניסתה לשמור על הפער מהמוליכה, ארסנל, אחרי שהתותחנים ניצחו אמש את טוטנהאם, והצליחו עם הרבה מזל לעמוד במשימה, רגע לפני תחילת משחקי חג המולד. השדים השדים האדומים שמרו על הפורמה הטובה אחרי הניצחון באנפילד על ליברפול, והביאו את זה לידי ביטוי למרות שהתקשו 87 דקות להכריע את ההתמודדות.

הטופי לא השיגו ניצחון זה 15 שנה באולד טראפורד, כשגם הפעם לא השתנתה הסטטיסטיקה. אחרי שבעה משחקים ללא הפסד, אברטון תתחיל את הספירה מחדש. בדקה ה-22 כריסיטיאנו רונאלדו סבסב את לי קרסלי מאברטון ושלח בעיטה נפלאה מקצה הרחבה פנימה בדרך ליתרון של היונייטד.

אלא שהשדים האדומים, שהורידו את הרגל מהגז בתחושה שהם הולכים לפרק את אברטון, ספגו את שער השוויון אחרי חמש דקות בלבד כשסטיבן פיינאר הגביה כדור משמאל למרכז הרחבה, וטים קאהיל נגח פנימה. שלוש דקות לסיום, שטות של שחקן אברטון שביצע עבירה גסה ברחבה על ראיין גיגס, איפשרה לרונאלדו לדייק מהנקודה הלבנה ולהשאיר את ארסנל במרחק נקודה.

בלקבורן-צ'לסי 1:0

המיליונרים של אברהם גרנט יצאו בשלום ממשחק חוץ לא קל נגד הרוברס, וניצחו 0:1.צ'לסי התאוששה למעשה מההפסד לארסנל במחזור הקודם ושמרה על מקומה השלישי בפרמיירליג. כעת היא רחוקה ב-6 נקודות מהמוליכה ארסנל וב-5 נקודות ממנצ'סטר יונייטד.

ג'ון טרי לא שיחק בגלל פציעה, אבל איזה מזל שיש את ג'ו קול. הקבוצה שלו לא הרשימה במיוחד במשחק הזה, ודווקא הרוברס היו אלה שהיו קרובים לכבוש פעמיים בדקות הראשונות, בשתיהן היה מעורב רוקה סנטה קרוז. בדקה ה-22 ג'ו קול היה אחראי לשער היחיד במשחק. סלומון קאלו שלח כדור לקול, שקיבל אותו על קו ה-16, והפציץ לרשת בנגיעה אחת.

טל בן חיים חימם את הספסל של צ'לסי לאורך כל המשחק, אבל גם הפעם הוא לא זכה להזדמנות שלו מאברהם גרנט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

ניוקאסל - דרבי קאונטי 2:2

המגפייז ציפו לחורר את הרשת של בשר התותחים בליגה, מה גם שמדובר במשחק ביתי, אך בנס הם יצאו מההתמודדות עם נקודה. בעקבות הניצחון ניוקאסל נשארת במקום העשירי, בעוד דרבי ממשיכה לסגור את הטבלה כשיש לה רק ניצחון אחד.

הזברות של סם אלרדייס נקלעו לפיגור כבר בדקה השישית, אחרי שגילס ברנס כבש את היתרון. מארק וידוקה איזן בדקה ה-27, במהלך שכולו טעות בהגנה של דרבי, אך דווקא בשלב הזה כשנראה היה שניוקאסל משתלטת על המשחק, הגיע קני מילר והעלה את דרבי ל-1:2 מפתיע. וידוקה הציל את התחת של המאמן שלו כשהישווה שלוש דקות לסיום אחרי בעיטה מהאוויר מתוך הרחבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully