וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסעו למשחק ברומא, יחזרו בעוד שנתיים וחצי

ארבעה אוהדים של מנצ'סטר יונייטד נשפטו לעונשים כבדים באיטליה, בעקבות מעשי חוליגניזם לפני המשחק מול רומא בדצמבר

ארבעה אוהדים אנגלים של מנצ'סטר יונייטד נשפטו היום (שישי) לעונשי מאסר של כמעט שנתיים וחצי, זאת בעקבות מעשי חוליגניזם והשתתפות בקטטה מול אוהדי רומא, כשהראשונים ביקרו באיטליה כדי לעודד את קבוצתם מלו רומא בליגת האלופות.

החוליגאנים הואשמו בהתנגדות למעצר ובהשלכת חפצים שיכלו לגרום לנזקים כבדים. שניים מהם נשפטו למאסר של שנתיים וחמישה חודשים והשניים האחרים לשנתיים וארבעה חודשים. הם יוכלו להגיש ערעור לפני תחילת ביצוע גזר הדין.

יש לציין כי העונשים הכבדים נועדו ככל הנראה להרתיע את האנגלים, לקראת ביקוריהם הבאים באיטליה, מה גם שמדינת המגף ידעה מספיק מעשי אלימות השנה ולרשויות המשפטיות שם נמאס. המקרה של החוליגאנים האלה לא היה הראשון בהיסטורית המפגשים בין שתי הקבוצות. חמישה אוהדים אנגלים ואוהד איטלקי אחד נפצעו בהתפרעויות לפני אותו משחק, בעוד שתקרית דומה בין אוהדי היונייטד למשטרה האיטלקית נרשמה בחודש אפריל בשנה שעברה.

פארק ג'י סונג יחזור לסגל היונייטד בחג

פארק ג'י סונג, קשרה הקוריאני של מנצ'סטר יונייטד, אמור לחזור לשחק בקבוצה אחרי תשעה חודשי היעדרות בגלל פציעה. מנג'ר הקבוצה, אלכס פרגוסון, אמר כי שחקנה של נבחרת דרום קוריאה בן ה-26 יקבל את ההזדמנות שלו באחד ממחזורי חג המולד, אחרי שהחלים מפציעה חמורה בברך, שחייבה ניתוח.

"הוא היה מצויין באימונים בשבועות האחרונים ותהליך ההחלמה שלו הוא מעל למצופה", אמר פרגוסון והוסיף: "הוא אמור לשחק בחג המולד, אבל זה תלוי בהרבה דברים אחרים".

פארק ג'י סונג לא ישחק נגד אברטון ביום ראשון הקרוב, אבל פרגוסון מקווה שהצוות הרפואי שלו יכשיר את קרלוס טבז, ווס בראון וריו פרדיננד, שסבלו מפציעות קלות.

פרגוסון אישר כי מנצ'סטר יונייטד סיכמה עם חלוצה של נבחרת אנגולה, מאנושו גונזאלבש, ששיחק בפטרו דה לואנדה המקומית ונבחן בהצלחה בקבוצתו של פרגוסון. במנצ'סטר יונייטד ינסו להשיג אשרת עבודה עבור השחקן בן ה-24, שישתתף באליפות אפריקה לאומות בינואר. בכל מקרה, פרגוסון לא בונה עליו כעל שחקן סגל ראשון בעונה הנוכחית.

לפי שמועות באי הבריטי, פרגוסון מעוניין לעביר אליו את החלוץ השבדי הוותיק הנריק לארסון, עם פתיחת חלון ההעברות בינואר. המנג'ר התבקש להתייחס לסוגייה הזאת ואמר: "זה יכול להיות מעניין, אבל לא נראה לי שזה יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully