וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאלם אבו סיאם: "אין לי למה לחזור"

22.12.2007 / 18:24

מגן בני יהודה, שמחרים את אימוני הקבוצה, נחוש לעזוב. "לא האמנתי שהסיוט שלי ישוב. אלי כהן שם עליי איקס וכמעט חיסל לי את הקריירה"

מגן בני יהודה, סאלם אבו סיאם, לא התייצב ביום שישי לאימון הקבוצה. הזהובים חזרו להתאמן אחרי שבוע חופש, והשחקן בחר שלא להגיע. עוד במהלך השבוע פנה סוכן השחקן, עובד קראוס, להנהלת בני יהודה וביקש לשחררו, וזאת בשל יחסי העבר הטעונים עם המאמן החדש בשכונה, אלי כהן. ה"שריף" זרק את אבו סיאם כשהיה מאמן מכבי תל אביב. בשבת האחרונה, מול כפר סבא, במשחק הראשון בו עמד אלי כהן על הקווים בבני יהודה, לא שותף אבו סיאם. מנכ"ל בני יהודה, משה דמאיו: "זה מעשה חמור מאוד, השחקן עשה דין לעצמו, וביצע עבירת משמעת חמורה מבחינתנו. כמובן שזה יטופל בדרכים המקובלות בתוך המועדון".

בראיון לאתר של סוכנו, עובד קראוס, קורא המגן לראשי בני יהודה לשחררו.

"לא רציתי שהסיוט שלי יחזור פעם נוספת", אמר המגן. "לפני שנה וחצי נאלצתי לעזוב את מכבי תל אביב, אחרי שאלי כהן החליט שאני לא טוב בשבילו מבלי שראה אותי או נתן הסבר הגיוני. פשוט מאוד, בלי סיבה הגיונית, כהן סימן עלי 'איקס' וכמעט חיסל לי את הקריירה. כדי לצאת ממכבי, הייתי צריך לקנות את הכרטיס שלי והכסף של קניית הכרטיס הגיע ישירות מהבית שהייתי צריך לבנות לעצמי".

לגבי מינויו של המאמן החדש של בני יהודה, אלי כהן, אמר: "לא אשקר אם אומר שהמינוי הדליק אצלי נורות אדומות ועורר אצלי מחדש תחושות רעות מאוד. אבל שכחתי את העבר ומה קיבלתי בתמורה? סטירה מצלצלת לפרצוף. מעולם לא הייתה לי בעיה עם אף מאמן. 14 שנים הלכתי בתלם ורק עם אלי כהן התעוררו בעיות. אם הייתי השחקן היחיד שזה קרה לו עם כהן, הייתי עורך חשבון נפש ובדק בית, אבל כנראה שאני לא. במצב כזה צריך לעשות אחד ועוד אחד והתוצאה היא שאני ואלי כהן לא יכולים להיות באותה הקבוצה. מאחר ואני רק שחקן אחד בסגל גדול והוא הסמכות המקצועית, מי שצריך ללכת זה אני.

"שוחחתי עם חזי מגן וציפיתי שהוא ילחץ לי יד וניפרד ברוח טובה. אני לא מבין למה הם מושכים אותי. מה התועלת?. אני חושב שאת שלי נתתי לבני יהודה. עכשיו תורה לכבד אותי ולא להחזיק אותי סתם כמו בן-ערובה, כי ברור להם כמו שברור לי, שאחרי השבת האחרונה זה נגמר".

אבו סיאם נשמע שלם וחד משמעי בהחלטתו והוסיף: "אני לא חוזר לקבוצה. זה לא יקרה ואני מצפה מהם להבין את זה. אין לי למה לחזור ואני מקווה וקורא למגן ודמאיו להתנהג כמו אנשים עם כבוד. אני נתתי להם כבוד והחשבתי אותם כמשפחה. צריך לדעת לגמור יפה וכל הזמן הם דיברו על ההבדל בינם לבין מועדונים אחרים. אם הם באמת רוצים להצדיק את ההבדל, שיכבדו את רצוני ואת הסיטואציה ויתנו לי ללכת. אני פונה לחזי מגן ואומר לו: 'חזי, תן לי ללכת בכבוד. תעמוד במילה שלך ואל תחזיק אותי.

"אני לא רוצה לחשוב שקבוצה שמדברת על בית חם ומבקשת לצרף אליה שחקנים בעתיד, תחזיק שחקן בכח, כמו בן ערובה. זה לא מתאים לבני-יהודה. אני לא מאמין שבשכונה ירצו אצלם מישהו שלא רוצה להישאר שם. גם אם אצטרך לשבת בבית מעכשיו ועד סוף העונה ולא לקבל שקל - אעשה זאת ולא אחזור למקום שאני מרגיש שאיבדתי בו את כבודי".

משה ביטון מבוקש במספר קבוצות

ארבעת הזרים של הקבוצה, סלבר הודזיץ', הרוויה קובאצ'ביץ', אימורו לוקמן וז'וזה דוארטה נמצאים בחופשת מולדת, וישובו לאימונים רק בתחילת השבוע הבא. אלי ביטון, שסובל מקרע בשריר הירך האחורי, ייעדר כחודש. עוז ראלי, שמתאושש מפציעה אחרי שספג מכה ברגלו במשחק הליגה האחרון מול הפועל כפר סבא, ערך אימון מלא. המאמן אלי כהן ממשיך לחפש שחקנים לחיזוק הקבוצה. בהנהלת בני יהודה מכחישים כי על הפרק עומדת עיסקת חיליפין עם הפועל תל אביב, ובה משה ביטון יועבר לאדומים תמורת ליאור אסולין. דמאיו: "משה ביטון לא ישוחרר מבני יהודה, זה לא בא בחשבון, אבל אם תיווצר סיטואציה שבה נוכל לצרף את אסולין לביטון, נשמח מאוד".

משה ביטון מבוקש במספר קבוצות, אבל בשלב זה הצהיר אלי כהן שהוא לא מתכוון לשחרר אף שחקן, והקבוצה שמצויה במאבקי התחתית זקוקה לסגל רחב ועמוק. בין השמות שהועלו לחיזוק נמצאים עומר בוקסנבוים, בן לוז, מאור מליקסון ואלירן דנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully