וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר כהן עבר את הבדיקות הרפואיות בבולטון

קשר נתניה, שהמריא בחשאי, צלח את השלב הראשון וצפוי לחתום במהלך היממה הקרובה. רכבת זרים בדרך למבחנים. שטראובר ינותח בקיץ

תמיר כהן, קשרה בן ה-23 של מכבי נתניה ונבחרת ישראל, יצא אמש (שלישי) לאנגליה. כהן עבר היום בהצלחה את הבדיקות הרפואיות. הקשר עושה את דרכו, ביחד עם אביו, ללונדון. על פי הידוע הוא צפוי לחתום במהלך היממה הקרובה בקבוצה.

יציאתו של כהן לאנגליה נשמרה בסוד, ואפילו חבריו הקרובים של כהן לא ידעו על הנסיעה. אחד השחקנים אמר הבוקר: "שמעתי על כך מהתקשורת והעברתי SMS בלי מענה". ראשי מכבי נתניה ידעו על יציאתו האפשרית, אולם מתברר שהמאמן, ראובן עטר, לא עודכן בנסיעה. על פי גורמים בסביבתו נשמע עטר מופתע כשקיבל את ההודעה, בשל העובדה שאבי כהן הבטיח לעטר ולדניאל יאמר לעדכנם על כל יציאה אפשרית לחו"ל. יחד עם זאת, אומרים מקורבים למאמן: "למרות כל הלחץ שהיה מופעל על תמיר כהן בחודש האחרון, השחקן נתן והשקיע את כל כולו, ועל כך מגיעה לו כל ההערכה וברכת הדרך. כל הכבוד לו". איציק גניש, דובר מכבי נתניה, הוסיף: "לא ידוע לנו דבר על הנסיעה, ואיש לא הודיע לנו. יחד עם זאת, אנו מאחלים לו בהצלחה".

בכיר בקבוצה התייחס ליציאתו של כהן: "שמעתי על כך. תמיר לא צריך לבקש מאיתנו אישור. יש לו סעיף בחוזה שאומר שהוא יכול לצאת בכל פגרה לחו"ל. הדבר היחידי שבסופו של דבר יצטרך לעשות הוא לשלם את דמי שחרורו מהקבוצה. ידענו מזה זמן רב שהוא בודק חלופות בחו"ל, ומבחינתנו נערכנו לכך".

סוכן השחקנים רונן קצב היה האיש שאירח את נילסן בארץ, ומשמש כמתווך בעסקה, בזכות קשריו עם בולטון והיותו סוכנו של כהן בנתניה. כעת הוא שוהה באנגליה ואומר: "גם אני שמעתי על כך שכהן באנגליה, אולם אין באפשרותי להוסיף מעבר לכך". כפי שנודע לפני שלושה שבועות, למעשה בולטון החליטה על צירופו של הקשר לשורותיה בשל יכולותיו המקצועיות, שבאו לידי ביטוי במכבי נתניה ובמדי נבחרת ישראל. שני סעיפים שהאיצו את המהלך להעברתו היו סעיף השחרור מנתניה המצוי בחוזהו, בסך 75 אלף דולר, זעום במושגים אירופאים. היתרון הנוסף הוא שכהן אוחז בדרכון אירופאי ולא ייחשב כשחקן זר.

בנתניה מתייחסים ליציאתו של כהן ומסבירים: "זו תקופה שבה כהן מחפש חלופות בחו"ל, ולנו היה ידוע שהמשחק מול הרצליה בשבת החולפת היה האחרון שלו במדי הקבוצה. לא מפתיע שהוא יוצא עכשיו לאנגליה, משום שזהו המועד הנכון לכל קבוצה שתרצה לצרפו".

שטראובר החליט לעבור את הניתוח בקיץ

מכת הפציעות ממנה סובלת הקבוצה לא מרפה ולא פסחה על הבלם גולן חרמון, שאינו מרבה לשחק העונה. חרמון, הסובל מזה זמן מה מכאבים בכתפו, נבדק ונמצא שסובל מסחוס שיש להסירו. הבלם אושפז בבית החולים ועבר ניתוח בכתפו. כבר ביום חמישי צפוי השחקן להשתחרר מבית החולים ועל פי ההערכות יצטרף לחבריו למחנה האימונים באילת.

בתוך כך נודע שגם השוער לירן שטראובר ייאלץ לעבור ניתוח בכתפו. כזכור, שטראובר, שיצא לאיטליה, קיבל חוות דעת ממומחה כי עליו לעבור ניתוח לאיחוי הפציעה הטורדנית, שאמור היה להשבית אותו לתקופה של כ-3-4 חודשים. השוער שוחח עם רופא הקבוצה ורופא נוסף ואף עם המאמן ראובן עטר. לבסוף החליט שטראובר לדחות את הניתוח ולעבור אותו בסיום העונה הנוכחית.

מיום חמישי יחלו להגיע שישה שחקנים מדרום אפריקה ומשאר יבשת אפריקה להיבחן בנתניה. בחמישי יגיעו הקשר איזימורו בה מניגריה, וכמוהו החלוץ הגנאי סניו. בשבת ינחתו שניים נוספים וביום ראשון הקרוב ינחתו בארץ חלוץ וקשר מדרום אפריקה. החלוץ אנדללה לונגסני (27, 1.90 מ'), שמשחק כיום בקבוצת סנדאון, אלופת דרום אפריקה ואף ערך הופעות במדי נבחרת דרום אפריקה. הקשר האחורי סיבוסיסו נשלנגו (25), המשחק בקבוצת סופר ספורט יונייטד מהליגה הראשונה בדרום אפריקה.

עדכון ראשון 19/12 10:55
עדכון אחרון 19/12 18:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully