וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר כהן יעבור לבולטון

אריק רחמיאן

1.12.2007 / 22:07

קשר מכבי נתניה ונבחרת ישראל הרשים את הסקאוט של הקבוצה האנגלית וצפוי לעבור עם פתיחת חלון ההעברות בינואר

תמיר כהן, שחקנה של מכבי נתניה, יעבור ינואר הקרוב לבולטון האנגלית, כך מתברר הערב. השחקן, שהציג יכולת טובה הערב במשחק הניצחון מול בני יהודה, הותיר רושם מצוין על טומי נילסן, בנו של המאמן הלאומי לשעבר ואחד הסקאוטים של בולטון, שתוך כדי המשחק אף נראה משוחח עם אביו של השחקן אבי כהן המצוי עימו בקשרים טובים.

גורמים בנתניה, שלא אהבו את העובדה שאבי כהן מסתודד דקות ארוכות עם הסקואט מאנגליה, התבשרו הערב על כך שכהן למעשה יחתום על חוזה בבולטון בימים הקרובים וזאת לאחר שפרטי החוזה בין הצדדים יסוכמו.

טומי נילסן, שהיה מתוכנן לצאת במחצית ולהצטרף לסוכן השחקנים רונן קצב כדי לצפות במשחקה של בית"ר ירושלים מול הפועל כפר סבא, נותר בבלומפילד עד תום המשחק כדי להמשיך להתרשם מהשחקן וכאמור לשבת לאחר מכן לסיכום הפרטים.

ההחלטה של בולטון למהר ולסכם את תנאי העברתו של הקשר כבר בינואר הגיעה לאחר שלנציגי הקבוצה התברר שמעבר ליכולת הטובה של השחקן לאחרונה, תנאי שחרורו מנתניה עומדים על 75 אלף דולרים בלבד. בנוסף לכך, לכהן יש דרכון אירופאי, מה שאומר שהוא לא יצטרך להגיש בקשה לרשיון עבודה. הדברים הללו הועברו טלפונית על ידי נילסן לאנשי בולטון שמיהרו ואלו הורו לנציגם לסגור עקרונית את תנאי העברתו.

רונן קצב היה מסוייג יותר היום כשאמר: "אכן טומי עשה סקואטינג על תמיר והוא אהב אותו והעביר את הדו"ח לבולטון, אבל הפרטים אינם סגורים". אבי כהן הוסיף: "אכן ישנו סיכום עקרוני בינינו לבין בולטון, אבל עדיין לא ישבנו על פרטי החוזה. בימים הקרובים נשב ונסכם את כל הפרטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully