וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילן בכר פרש מכדורגל

17.12.2007 / 23:20

המגן הוותיק, שנפצע בתחילת העונה במדי הפועל באר שבע, נכנע: "אני מסתכל אחורה על הקריירה שלי בסיפוק על כל מה שעשיתי בכדורגל"

מגן הפועל באר שבע, אילן בכר, הודיע הערב על פרישה מכדורגל. בכר פתח את העונה עם הקבוצה הדרומית, נפצע כחודש מפתיחת העונה ובמשך שלושת החודשים האחרונים לא לקח חלק במשחק כדורגל.אחרי שהבין שיהיה לו קשה להתאושש מהפציעה, החליט המגן הוותיק להודיע על פרישה ולסיים קריירה בת 15 שנים.

"ברור שעצוב לפרוש מכדורגל, אבל הפציעה הכריעה אותי. הבנתי בראש כבר לפני כמה זמן שכנראה לא אחזור לשחק, ועכשיו אני מסתכל קדימה. הכל לטובה. ברור שצובט לי בלב לעזוב את הכדורגל, במיוחד כשאני רואה את המצב של הפועל תל אביב ונזכר בימים הטובים שהיה לי במועדון הזה. המצב הקשה שלהם גורם לי לרצות להיות שם ולעזור, אבל זה הכדורגל וצריך להסתגל למצב החדש. אני מסתכל אחורה על הקריירה שלי בסיפוק על מה שעשיתי בכדורגל".

לבכר אין עדיין תוכניות ברורות לגבי העתיד, כרגע הוא מנהל עסק של מסעדנות לאירועים ובזה יתמקד בתקופה הקרובה. המגן הימני החל את הקריירה בתור חלוץ בהפועל רמת גן, עד שעבר לידיו של שייע פייגנבוים, ששינה את תפקודו והסיט את בכר לעמדת המגן. ב-1999 עבר לבית"ר ירושלים והפסיד עם הקבוצה להפועל תל אביב בגמר הגביע, אליה הגיע כעבור שנה.

עם האדומים השיג בכר דאבל והגיע לרבע גמר גביע אופ"א. העונה המוצלחת באירופה הביאה את בכר לראסינג סנטנדר הספרדית, ממנה חזר כעבור עונה לקבוצת הכוכבים של מ.ס אשדוד. בעונת 2005 החל לשחק בבראגה הפורטוגלית, אבל במהלך העונה עזב לטובת מכבי הרצליה, איתה עלה לליגת העל בעונה אחרי. בשנה שעברה ירד חזרה ללאומית, הפעם במדי הכח עמידר רמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully