וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: לוני ורוני מחכים לדייויד

17.12.2007 / 15:15

פדרמן אמור לנחות מלונדון ולנסות לפשר בין הצדדים, כדי לקדם את עסקת המכירה. בקבוצה מרוצים מההתאקלמות של חדד: "אחלה שחקן"

אחרי מסיבת העיתונאים של לוני הרציקוביץ' במוצאי שבת, היה ברור לכל מי שמעורב בעיסקת הרכישה של מכבי תל אביב, כי הפערים בין רוני מאנה ולוני הרציקוביץ' גדולים מאוד וכמעט בלתי ניתנים לגישור. כעת מחכים הצדדים לחזרתו של דייויד פדרמן מלונדון הערב (שני), על מנת שהוא יהיה זה שיפשר בין הצדדים ויביא להסכמות שמקובלות על השניים, במטרה להביא לפתרון הסכסוך עד למועד הדדליין שהוקצב על ידי הרוכש המיועד, אלכס שניידר.

כזכור, שניידר הכריז כי תאריך היעד מבחינתו הוא ה-21 בדצמבר, כלומר יום שישי הקרוב. שניידר כבר הודיע כי עסקת הרכישה של מכבי תל אביב כבר סגורה וחתומה, אך כל זאת בתנאי שתושג פשרה בין הרציקוביץ' ומאנה. גורמים בסביבתו של לוני הרציקוביץ' מפזרים הרבה אופטימיות בימים האחרונים, וגם מאנה כבר הצהיר כי הוא סומך על פדרמן בעיניים עצומות. גורמים בקבוצה העריכו כי אף אחד מהצדדים לא ירצה להיות זה שיפוצץ את העיסקה, ובסוף הכל ייסגר על הצד הטוב ביותר והמועדון יעבור לידיו של המיליארדר.

בצוות המקצועי של מכבי תל אביב ממתינים בקוצר רוח להודעה הרשמית על כך שהעסקה חתומה, וזאת על מנת ולחזק את הקבוצה במהירות האפשרית. הג'נרל מנג'ר אבי נמני צפוי לחזור הערב ארצה מאנגליה, לאחר שטס לראות מספר מועמדים לחיזוק הקבוצה. נמני היה בלונדון, ואף נכח במשחק ההפסד של צ'לסי מול ארסנל. בקבוצה מתכוונים להחתים בלם אחורי, מגן שמאלי קשר מרכזי או אחורי וחלוץ. כרגע מונחים שמות רבים על שולחנו של הג'נרל מנג'ר, אך הדברים תלויים, כמובן, בכספים שייכנסו לקופת הקבוצה במידה שעסקת הרכישה תמומש.

החופשה עזרה לרודי

בתוך כך, התאמנה הבוקר הקבוצה ומחרתיים צפויים חניכיו של המאמן ניר לוין לצאת לחופשה בת 5 ימים. מי שפורח לאחרונה במשחקי הקבוצה הוא הקשר הצרפתי רודי חדד. לאחר התאקלמות לא קלה של חדד בקרית שלום, הוא הפך לבורג מרכזי בקישור של הקבוצה, ובחודש האחרון הוא ללא ספק השחקן המצטיין בשורות הצהובים, שקפצו למקום השמיני אחרי הניצחון 1:2 על מכבי פתח תקוה בשבת.

בקבוצה מייחסים את השיפור של הקשר לחופשה בצרפת, אליה טס חדד בפגרת הנבחרת האחרונה. בכל המשחקים האחרונים הפגין הקשר משחק טכני יוצא מהכלל, ולא שכח להראות גם הרבה הקרבה והגנה במרכז המגרש. אחד השחקנים אמר לוואלה! ספורט: "ידענו כל הזמן שרודי שחקן טוב. לא קל לשחקן זר להתאקלם במהירות, אבל הוא סופסוף הבין מה רוצים ממנו ורואים שהוא הרבה יותר משוחרר על המגרש. הוא אחלה בן אדם וכולם אוהבים אותו. רודי עוד יתרום המון למכבי".

הקשר רביד גזל מסיים את חוזהו בסוף דצמבר, וצפוי לשבת עם הנהלת הקבוצה כדי לסגור על חוזה חדש עד תום העונה. כרגע לא ברור מה יהיה גורל ההנהלה הנוכחית אחרי הרכישה הצפויה, ולכן גם עניין החתמתו של גזל תלוי במבנה ההנהלה אחרי שהרכישה תצא לפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully